עסקי ספורט

מרתון תל אביב ייצא לדרך בשישי עם 32 מחלימים וחולי סרטן

מרתון תל אביב, בחסות פלייטיקה, ייצא לדרך עוד יומיים. השנה עמותת חלאסרטן מודיעה כי תיקח חלק במרתון וכי 32 חולים ומחלימים מסרטן יקחו חלק במרתון ויגשימו את החלומות שלהם
מערכת ice | 
מרתון פלייטיקה תל אביב (צילום כפיים מרתון פלייטיקה תל אביב)
מרתון תל אביב ייצא לדרך ביום שישי הקרוב, 24.2.23 והשנה הוא הולך להיות גם מרתון מרגש. עמותת חלאסרטן מודיעה היום כי השנה ייקחו חלק במרתון 32 חולים ומחלימים מסרטן.
העמותה הוקמה בהשראתה של טל יעקבסון ז"ל ותשלח קבוצה של רצים ממספר אזורים, דוגמת הרצליה ירושלים וחיפה, כל זאת מתוך האמונה כי פעילות ספורטיבית יכולה לסייע בהחזרת השליטה לחולים על הגוף שלהם.
כל רץ מגיע עם מטרה משלו, כאשר לחלקם שיאים שהם רוצים לשבור בין אם מדובר בצליחה של קילומטר אחד, חמש או עשרה. מטרת היציאה למרתון היא פעילות משותפת, שתסייע להתמודד ולהתגבר על קשיי המחלה, ובמקביל תסייע לתחושת עידוד, מסוגלות, ושחרור פחדים.
במסגרת המרתון עיריית תל אביב-יפו תקיים לראשונה בישראל פרויקט לשבירת שיא עולמי שיציב את אירוע הספורט הגדול בישראל בשורה אחת לצד המרתונים המובילים בעולם.
במסגרת המרתון, שיתקיים זו השנה השנייה ברציפות תחת התקן הרשמי של ה-IAAF – איגוד האתלטיקה העולמי, 30 רצות בכירות מהארץ ומהעולם, ובהן הרצה הישראלית הבכירה לונה צ'מטאי סלפטר, ישתתפו במקצה מיוחד של 10 ק"מ לנשים, בניסיון לשבור את השיא העולמי בו מחזיקה אגנס גבט, העומד על 30:01 דקות. צ'מטאי סלפטר מחזיקה כיום בשיא אישי של 30:05 דקות בריצה למרחק 10 ק"מ על כביש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה