עסקי ספורט

ריהאנה מברכת את לברון: "אסירת תודה לראות אותך"

כוכבי ה-NBA בכל הזמנים וסלבס אמריקאים בירכו את שחקן הלייקרס ששבר את שיא הנקודות בכל הזמנים. "השתקת את כל השונאים שלך"
מערכת ice | 
לברון גיימס (צילום אינסטגרם)
לא רק ספורטאים בעבר ובהווה השתגעו לברך את כוכב ה-NBA לברון ג'יימס לאחר ששבר את שיא הקליעות בכל הזמנים בליגת הכדורסל הטובה בעולם. גם סלבס מה'איי ליסט' כמו דרייק, סנופ דוג, קנדריק לאמאר וגם אחת המעריצות הגדוליות שלו, ריהאנה.
למעשה, שלשותם השתתפו בסרטון לכבוד קינג ג'יימס שעבר את שיא הניקוד של כרים עבדול-ג'באר אתמול בלילה. "אני כל כך אסירת תודה לראות את הרגע הזה בהיסטוריה", אמרה ריהאנה בסרטון, שצולמו בו גם כוכבי ה-NBA בעבר ובהווה סטף קרי, קווין דוראנט, שאקיל אוניל ועוד. "הדבר האהוב עלי בלהיות מעריצה של לברון ג'יימס הוא פשוט לראות אותך מוכיח את עצמך שוב ושוב, כנגד כל הסיכויים וכל הספק".
 
"תודה שחזרת אלינו. תמשיך לשאוף לגדולה תמיד וברכותיי המלך ג'יימס!" סיכמה ריהאנה. דרייק - שהחזיק כדורסל בסרטון - אמר כי זה היה "לילה אגדי בתולדות ה-NBA" בעוד קנדריק מחא לו כפיים על שהשתיק את השונאים.

"מהזמן שהלכת לליגה כשהיו לך ספקנים ומתנגדים ואנשים שחושבים שלא תיקח את זה עד לכאן, הוכחת שהם כלבים שטועים", אמר הראפר.
 
גם אגדת הלייקרס והמנהל לשעבר, מג'יק ג'ונסון, השתתף בסרטון וגם צייץ בטוויטר: "אני רוצה להודות לך באופן אישי לברון על האמון בי ובלייקרס ב-2018 כשהייתי הנשיא", אמר ג'ונסון. "כל מה שאמרת שתעשה, עשית; הובלת את הלייקרס לאליפות, העלית את מותג הלייקרס והחזרת לעיר LA!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה