עסקי ספורט

ליאו מסי בדרך לעוד זכייה יוקרתית: ההישג הענק נחשף

ליאו מסי  פיפ"א פרסמה את רשימת 14 המועמדים הסופיים שיתמודדו העונה על תואר שחקן השנה בעולם. מי שכמובן קרוב לוודאי יזכה בעוד תואר הוא ליאו מסי, שנכנס לרשימה הסופית. ומי עוד מועמד?
מערכת ice |  3
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי חווה את התקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. הפרעוש רשם את ההישג הגדול ביותר שלו עד היום בקריירה העשירה ורבת ההישגים שלו, כאשר זכה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה לראשונה בקריירה שלו, אחרי ניצחון בדו קרב פנדלים על צרפת אחרי 3:3 מטורף ב-120, אחרי שמסי בעצמו כבש שני שערים.
היום (חמישי) פיפ"א פרסמה את רשימת 14 המועמדים הסופיים שיתמודדו העונה על תואר שחקן השנה בעולם. מי שכמובן קרוב לוודאי יזכה בעוד תואר הוא ליאו מסי,  שכבר זכה בכבוד לפני 4 עונות (2019). הזוכים יוכרזו בטקס שייערך ב-27 בפברואר.
שאר השמות שברשימה המכובדת יחד עם מסי: ניימאר, קארים בנזמה, ג'וד בלינגהאם, קווין דה בראונה, ארלינג הולאנד, אשרף חכימי, רוברט לבנדובסקי, סאדיו מאנה, קיליאן אמבפה, לוקה מודריץ, ויניסיוס, מוחמד סלאח והאלוף העולם, חוליאן אלברס.
גם בגזרת מאמן השנה של פיפ"א נחשפו המועמדים הסופיים כאשר ליונל סקאנולי, מאמנו של מסי בנבחרת ארגנטינה נמצא כמובן בין המועמדים. שאר המועמדים: וואליד רגראגי, פפ גווארדיולה, דידייה דשאן וקרלו אנצ'לוטי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קיליאן אמבפה הוא שחקן השנה.
    63 שנה במגרש 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 8
    מאומה חוץ מהשוחד הרגיל של אדידס כפי שעשו במונדיאל 2014 לא יכול לשנות את העובדה . אנחנו רואים הכל בעיניים.
    סגור
  • מסי
    חיים 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    7 0
    רק מסי אף שחקן לא מתקרב אליו
    סגור
  • 1.
    עמיחי. יתח (ל"ת)
    דניאל 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור