עסקי ספורט

טרגדיה: נהג המרוצים האהוב נהרג בתאונת דרכים קשה

קן בלוק, נהג המרוצים שהפך לאחד הכוכבים הגדולים של הספורט המוטורי בשנים האחרונות, נהרג בתאונת שלגים: "היה איש בעל חזון, חלוץ ואייקון. יחסר לנו מאוד"
מערכת ice | 
קן בלוק במהלך מרוץ (צילום Carolyn Williams - Flickr)
קן בלוק, נהג המרוצים שהפך לאחד הכוכבים הגדולים של הספורט המוטורי בשנים האחרונות, נהרג הלילה (בין שני לשלישי) בתאונת שלגים, כך נמסר על ידי קבוצת המרוצים שלו, 'הוניגן רייסינג'.
בהודעה הרשמית שהוציאה הודות מותו הטרגי של נהג המרוצים העהוב בן ה-55 נכתב: "בצער גדול אנחנו נאלצים לאשר את הפרסומים על מותו של קן בלוק שנהרג בתאונת שלגים היום. קן בלוק היה איש בעל חזון, חלוץ ואייקון ומעל הכול - אבא לשלושה לילדים ובעלה של לוסי. הוא יחסר לכולנו מאוד".
התאונה הקשה התרחשה ברכס וואסץ' ביוטה, ולפי רשויות האכיפה וההצלה, קן בלוק גלש במורד מדרון מושלג רכוב על אופנוע שלגים, שהתהפך ונחת עליו. ממשרד השריף המקומי נמסר כי "בלוק הוכרז מת בזירה מחומרת הפציעות שספג בזמן התאונה". בנוסף סיפרו כי הוא אמנם גלש עם קבוצה אבל בעת התאונה היה לבדו. כמה שעות לפני כן עוד פרסם תמונות שלו מהאתר בחשבון האינסטגרם.
בלוק פרץ לתודעה בשנת 2005 בזירת הראלי, והוכרז לרוקי השנה באליפות הראלי באמריקה של אותה שנה. הוא התחרה גם באליפות ה-WRC וזכה במספר תחרויות ראלי קרוס. מאוחר יותר, הוא פנה לאפיקים אחרים בתחום הפעלולים והאקסטרים, וכן היה שותף להפקות ענק של נהיגות וירטואזיות בערים המרכזיות בארה"ב עם מספר מותגים וכך בעצם גם בנה את הרפטואר שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה