עסקי ספורט

דרמה בשידור חי: כוכב הפוטבול במצב קשה אחרי שהתמוטט במהלך משחק

דרמה גדולה התרחשה במהלך משחק פוטבול בליגת ה-NFL במשחקן של באפלו בילס וסינסינטי בנגלס, זאת לאחר ששחקן הפוטבול, דמאר המלין, התמוטט במהלך המשחק לעיניי המצלמות והקהל ההמום, מה שגרם להפסקתו. הוא פונה לבית החולים במצב קשה. חבריו מיררו בבכי על כר הדשא. צפו
רעי שני | 
שחקני הפוטבול בהלם (צילום צילום מסך)
דרמה גדולה התרחשה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) במהלך משחק פוטבול בליגת ה-NFL במשחקן של באפלו בילס וסינסינטי בנגלס, זאת לאחר ששחקן הפוטבול, דמאר המלין, התמוטט במהלך המשחק, מה שגרם להפסקתו.
המלין התמוטט על כר הדשא לאחר שהתנגש בשחקן של הקבוצה היריבה וחטף מכה חזרה מכתפו של אותו שחקן בחזה. לאחר החבטה היה נראה שהמלין בסדר - הוא נעמד על רגליו, סידר את קסדת הראש שלו - ושלוש שניות לאחר מכן נפל על גבו.
גורמי הרפואה במגרש מיד החלו לטפל בו בדמאר וביצעו בו פעולות החייאה לעיני עשרות אלפי הצופים ההמומים במגרש ומיליוני הצופים בבית. בתמונות הקשות מכר הדשא במגרש נראים חבריו של המלין מקיפים את אותו ואת צוותי הרפואה בזמן פעולות ההחייאה, מה שהזכיר מאוד את רגעי החרדה ביורו האחרון אחרי שכריסטיאן אריקסן, שחקנה של נבחרת דנמרק, התמוטט.
 
רבים מהשחקנים לא הצליחו לעצור את הדמעות ומיררו בבכי על כר הדשא בתמונות קשות מאוד. לאחר ביצוע ההחייאה, המלין פונה לבית החולים, שם נלחמים בשעה זו על חייו, כאשר מאות אלפי אמריקאים יצאו להתפלל עבורו ולהדליק נרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה