עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו בדרך לפרוש מכדורגל? ההצהרה הדרמטית נחשפת

כריסטיאנו רונאלדו עובד בפני צומת דרכים בקריירה שלו אחרי העזיבה את מנצ'סטר יונייטד וההדחה הכואבת מהמונדיאל עם פורטוגל. חברו הטוב, פטריס אברה, טוען: "זה לא יפתיע אותי אם הוא יפרוש"
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, חווה את התקופה הקשה ביותר בקריירת המשחק שלו. רונאלדו ערך ראיון מקיף בו פתח את כל שעל ליבו על מועדון הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, בו פרץ לתודעה וחזק אליו לקדנציה שנייה.
אחרי תקופה לא פשוטה, רונאלדו עזב את הקבוצה בטונים צורמים זאת לאחר הריאיון כאמור שהעניק, שהיה הקש ששבר את גב הגמר. המצב ממש לא השתפר אחרי שרונאלדו הודח יחד עם נבחרת פורטוגל בשלב רבע הגמר של המונדיאל עם הפסד 1:0 למרוקו, ופספס את ההזדמנות האחרונה שלו בקריירה לזכות בגביע העולם עם נבחרתו.
אתמול (שבת) חברו הטוב של רונאלדו, ששיחק עמו במנצ'סטר יונייטד, פטריס אברה הצרפתי, הכריז כי לפי דעתו הפרישה של הפנומן קרובה מתמיד: "זה לא יפתיע אותי אם הוא יפרוש", סיפר המגן לשעבר.
אברה הוסיף: "אני לא יודע מה הוא יעשה כעת. לפעמים, כשאתה מקבל כל כך הרבה ביקורות, בעיקר בסוף הקריירה שלך, אתה אומר לעצמך, 'אוקיי, הגיע הזמן להפסיק'. הוא חייב להרגיש ככה, בעיקר כשהוא לא בהרכב של הנבחרת שלו, כפי שרצה. זה היה החלום שלו, ועכשיו החלום הזה לא קיים. עכשיו כולם אומרים שהוא אדם רע או שחקן רע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה