עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו בדרך לקאמבק בריאל מדריד? "הדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו"

כריסטיאנו רונאלדו מחפש יעד חדש בקריירה ובינתיים החל להתאמן במתחם האימונים של ריאל מדריד. הקבוצה מיהרה להוציא הודעה בנושא: "הדלת עבור מתחם האימונים תמיד תהיה פתוחה בפניו של כריסטיאנו רונאלדו והוא יכול להתאמן אצלנו במגרשים השונים"
רעי שני |  1
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו עובר את אחת מהתקופות הכי קשות בקריירה שלו. אחרי העזיבה בטונים צורמים במיוחד את מנצ'סטר יונייטד אחרי קדנציה במועדון האהוב עליו, הפנומן עף ברבע גמר המונדיאל האחרון שלו בקריירה מול מרוקו וכבר לא יניף את גביע העולם.
אתמול (רביעי) פורסם בכלי התקשורת בספרד כי רונאלדו מתאמן במתחם האימונים של ריאל מדריד בימים האחרונים, מה שהצית את הדמיון אצל אוהדי הקבוצה שקיוו לקאמבק מפואר של אחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון.
בריאל מדריד שמו סוף לשמועות אחרי שהוציאו הודעה בה נכתב: "כריסטיאנו רונאלדו לא התאמן עם הקבוצה, מהסיבה שהוא אינו שחקן שלנו. יחד עם זאת, הדלת עבור מתחם האימונים תמיד תהיה פתוחה בפניו של כריסטיאנו רונאלדו והוא יכול להתאמן אצלנו במגרשים השונים”.
אז מי תהיה קבוצתו הבאה של כריסטיאנו רונאלדו? כעת השמועות ממשיכות לרוץ כאשר אל נאסר הסעודית כבר הציעה לרונאלדו חוזה לשנתיים וחצי תמורת 200 מיליון יורו לעונה, כך על פי הדיווחים, כשגם צ'לסי האנגלית עדיין מוזכרת כמועמדת לקלוט את החלוץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראוי להערצה
    דני 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי כל מה שקרה במנצ׳סטר ובמונדיאל, מיד חזר להתאמן. דקה לא בזבז על רחמים עצמיים.
    סגור