עסקי ספורט

זה רשמי: נייקי ביטלה את ההסכם עם כוכב ה-NBA

חודש לאחר שנייקי השעתה את ההסכם שלה עם שחקן ה-NBA קיירי אירווינג בעקבות ציוצו האנטישמי, בחברה מודיעים ששיתוף הפעולה הסתיים באופן רשמי
מערכת ice | 
קיירי אירווינג, כוכב הברוקלין נטס (צילום Interop Events / Flickr)
חברת נייקי מודיעה: שיתוף הפעולה עם שחקן ה-NBA קיירי אירווינג הסתיים. ההודעה מגיעה חודש אחרי שבנייקי השעו את השותפות עם כוכב ברוקלין נטס. הפרידה מגיעה, ככל הנראה, בעקבות סערת הציוץ האנטישמי של השחקן.
כבר בחודש שעבר החברה מסרה בהצהרתה הרשמית כי "אנו מאמינים שאין מקום לדברי שטנה ואנו מגנים כל צורה של אנטישמיות... אנו עצובים ומאוכזבים מאוד מהמצב ומהשפעתו על כולם". יש לציין כי נעלי Kyrie 8 (ליין הנעליים של אירווינג), נחשבות לאחת הנמכרות ביותר של נייקי.

כזכור, שחקן הכדורסל שיתף לינק לסרט דוקומנטרי עם מרכיבים אנטישמים והכחשת שואה. בתחילה הוא סירב להתנצל ואף התרעם על עיתונאי שהעז לשאול אותו שאלה בנושא במסיבת עיתונאים. רק לאחר מכבש לחצים, הודה שמדובר בסרט הכולל תכנים פסולים. בנוסף, הוא הושעה על ידי קבוצתו והיה צריך לעמוד ברשימת משימות על מנת לחזור לשחק.
כעת מעניין יהיה לראות את תגובותיהם של חבריו לליגה שלא אהבו את השעייתו מנייקי. כזכור, כוכב הבוסטון סלטיקס, ג'יילן בראון, המשמש גם כסגן ארגון השחקנים תקף את נייקי וכתב "ממתי לנייקי היה אכפת מאתיקה?", תוך שהוא רומז לניצול עובדים ועבודת כפיים במפעליה במזרח אסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה