עסקי ספורט

פלויד מייוות'ר רוצה להיכנס ל-NBA: "הצעתי 2 מיליארד דולר"

פלויד מייוות'ר חושף שהציע 2 מיליארד דולר עבור רכישת קבוצה מוכרת ב-NBA אך לא חשף את שמה
מערכת ice | 
פלויד מייוותר (צילום טוויטר)
מתאגרף הענק לשעבר פלויד מייוות'ר, שביקר לאחרונה בארץ, חשף בשבוע שעבר שהוא נמצא במגעים מתקדמים לרכישת קבוצת NBA מוכרת, בשיתוף הפרטנר העסקי שלו ברנט ג'ונסון. יתרה מכך, הוא אמר באופן ישיר כי הוא הציע נכון לעת זו 2 מיליארד דולר עבור העסקה, אך לא חשף את השם.
לאחרונה המתאגרף לשעבר סיפר שהוא מחפש להתרחב בלאס ווגאס או סיאטל, אך הוא בוחן גם קבוצות שעומדות למכירה. עם זאת, ב-ESPN מדווחים שדווקא הערים בהן מייוות'ר מעוניין אינן רלוונטיות כרגע בגלל שמותג ה-NBA רוצה לבחון מחדש את הסכמי השידור והמדיה שלו בערים אלו. 
לאחר בדיקה מתברר כי קבוצת "הפניקס סאנז" היא היחידה שעומדת כעת למכירה, לאחר שהבעלים רוברט סארוור הודיע לפני כחודשיים שהוא רוצה למכור המועדון. ההחלטה מגיעה בעקבות החקירה שגילתה שהוא עשה שימוש בשפה גזענית ואפילו התנהג בצורה בלתי הולמת כלפי עובדות במועדון. הדברים כללו הערות הקשורות ביחסי מין והערות על נראותן. 
על פי ההערכות הקבוצה הזו עתידה להימכר בסכום הגבוה ביותר שנרשם עד כה עבור קבוצה ב-NBA, כאשר השיא הנוכחי עומד על 2.35 מיליארד דולר. עם זאת, ההחלטה של סארוור מביאה לאור גם את התנהלותו של הרוכש הפוטנציאלי מייוות'ר, שגם לו עבר בעייתי עם החוק.
בשנת 2002 הוא הודה במקרה אלימות במשפחה לאחר שהכה את אם ביתו בביתם. בשנת 2011 הוא הורשע במספר עבירות אלימות שביצע בבת זוגתו לשעבר מול שני ילדיו. הוא נשפט ל-90 ימים בכלא, אך שוחרר לאחר חודשיים עקב התנהגות טובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה