עסקי ספורט

מגיש ערוץ הספורט בחשיפה מטלטלת: מתמודד עם מחלת סרטן

בריאיון לחדשות 13, אבי מלר חשף כי בדומה לחברו מודי בר און שנפטר בשנה החולפת מהמחלה, גם הוא חלה בה והוא נמצא כעת בתקופה של טיפולים אינטנסיביים
מערכת ice | 
אבי מלר ונדב יעקבי (צילום יח"צ)
רק בשנה האחרונה, עולם הספורט, התקשורת ובכלל נפרד ממודי בר און, אחד מאנשי הטלוויזיה האהובים שגרם לאולפן ליגת האלופות להיות תכנית חובה גם בלי קשר למשחקים המרתקים, שנכנע למחלת הסרטן בגיל 59 בלבד.
היום (שני), בראיון לחדשות 13, גם הפרשן הוותיק של ערוץ הספורט אבי מלר חשף כי הוא חולה במחלה הקשה בראיון לנריה קראוס, שכתבה: "שדרן ערוץ הספורט אבי מלר משתף בפתיחות ובכנות בראיון איתי על ההתמודדות שלו עם מחלת הסרטן, שאובחנה אצלו בימים שבהם מודי בר-און חברו הטוב נאבק במחלה. היום הטיפולים כבר כמעט מאחוריו".
 
בכתבה  שעלתה גם לאתר רשת 13 נכתב בקצרה: "שדרן הספורט הידוע נלחם בחודשים האחרונים בסרטן העור, ולאחרונה הוא יצא מניתוח וחזר לשדר, מה שמסחינתו היה גם סימן לחזרה לחיים.

עוד נכתב: "בריאיון חושף הוא מספר על ההקרנות וההכנות לניתוח, ועל הקושי שבפרידה מחברו הטוב והקולגה, מודי בר-און, שנפטר מסרטן: "לא מצליח להשתחרר מזה, צמחתי בזכותו", בכותרת אגב צוין: ""30 הקרנות - משחק ילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה