עסקי ספורט

לברון ג'יימס בהשקעה חדשה ומפתיעה במיוחד

"המלך" רוכש בעלות על קבוצת ספורט מענף שתופס תאוצה והופך לפופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות, כאשר אליו מצטרפים עוד כמה כוכבים מוכרים
מערכת ice | 
לברון ג'יימס (צילום אינסטגרם, freepik)
כוכב העל של הלייקרס ושותפו העסקי הוותיק, מאבריק קרטר, קונים קבוצת פיקלבול מקצועית, כך הודיעה ה-Major League Pickleball מאוסטין, טקסס. Pickleball הוא ספורט המשלב אלמנטים של טניס, בדמינטון ופינג-פונג. בין שניים לארבעה שחקנים עומדים משני הצדדים של מגרש בגודלו של זה של בדמינטון שנחתך לשניים על ידי רשת. לאחר מכן, הם משתמשים במשוטים קטנים, על מנת להכות בכדור קדימה ואחורה.
למרות שפיקלבול שוחק לראשונה לפני כמעט חמישה עשורים, הוא תפס תאוצה בשנים האחרונות, כאשר שחקנים נמשכים למשחק הודות לעלויות ההפעלה הנמוכות שלו ולעקומת הלמידה הקצרה שלו. ג'יימס הוא משקיע גדול בענפי הספורט השוני, כאשר  תיק העסקים העצום שלו כולל בין היתר מניות בבוסטון רד סוקס של MLB ובקבוצת הכדורגל האנגלית ליברפול. הוא וקרטר עומדים בראש קבוצת בעלות, הכוללת חברים ב-NBA דריימונד גרין וקווין לאב.
"קבוצת הבעלות החדשה שהוכרזה היום, מביאה חוויה והשפעה שאין שני לה על פני ספורט, מדיה, בידור ומיתוג. עם הקבוצה הזו, MLP שואפת להרחיב את הקהילה מעבר למשתתפים הנוכחיים שלה לקהילות מגוונות יותר ברחבי העולם", נמסר בהצהרה הרשמית של ליגת הפיקלבול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה