עסקי ספורט

מכבי תל אביב וחברת הקפה הכריזו על שיתוף פעולה

פאוזה קפה מבית מי עדן הכריזה הבוקר (רביעי) על שיתוף פעולה עם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, במסגרתו החברה תציע לקבוצה הצהובה כחולה פתרונות קפה במשרדי המועדון
מערכת ice | 
המדים החדשים של מכבי תל אביב (צילום מועדון הכדורגל מכבי תל אביב)
פאוזה קפה מקבוצת מי עדן פרסמה הבוקר (רביעי) כי חתמה על שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב. במסגרת שיתוף הפעולה פאוזה תהיה ספקית הקפה הבלעדית והרשמית של המועדון התל אביבי לשנתיים הקרובות.
 

למעשה המועדון יהנה מפתרונות הקפה של פאוזה קפה ובכללם מכונות הקפה המתקדמות והמשוכללות של פיליפס ו- LAVAZZA, קפסולות ופולים של LAVAZZA . פתרונות הקפה יסופקו בכל מתחמי המועדון, משרדים, מתקני אימונים ובכל אירועי הקבוצה הרשמיים.

יונתן צדוק, מנהל שיווק תחום קמעונאות וקפה התייחס לשיתוף הפעולה ואמר: "פאוזה קפה מקבוצת מי עדן חולשת לאורך השנים האחרונות על עולם הספורט הישראלי, החיבור אליו הוא טבעי, כחלק מהאנג'דה העסקית של המותג. עם ותק של מעל 25 שנה  כמומחית לפתרונות קפה ופתרון 360 לעסקים ולפרטיים, חברת פאוזה קפה שמחה להתחבר למועדון הכדורגל של מכבי תל-אביב. במסגרת שיתוף הפעולה בחרו הגופים תוך רצון משותף לייצר הזדמנויות לטובת המועדון ובפרט לאוהדי הקבוצה דרך הטבות שונות וייחודיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה