עסקי ספורט

ערן זהבי בודד בפסגה: דירוג שכר שחקני מכבי תל אביב

באופן צפוי הכוכב הישראלי נמצא בראש דירוג השכר הצהוב כחול, אך מי נמצאים תחתיו ובאיזה פער? דבר אחד בטוח, להיות שחקן מכבי תל אביב זה משתלם
מערכת ice | 
ערן זהבי (צילום אינסטגרם)
לקראת משחקה של מכבי תל אביב נגד אריס סלוניקי שיקיים הערב (חמישי) במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג פרסם אתר ערוץ הספורט את דירוג שכר השחקנים בקבוצה הצהובה כחולה. לפי בדיקת ערוץ הספורט בראש הדירוג נמצא, באופן לא מפתיע בכלל, ערן זהבי עם שכר של – 1.1 מיליון יורו לעונה.
אחריו נמצאים אנריק סבוריט וניר ביטון ובפער משמעותי – חצי מיליון יורו. ברנדלי קובאס במקום בשלישי עם 420 אלף יורו. סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ', צמד החלוצים עם שכר זהה - 400 אלף יורו. ואת החמישיה סוגר שכר הרכש החדש יוריס ואן אובריים המחזיק באזרחות ישראלית 380 אלף יורו.
 
כזכור מלבד השכר הגבוה ערן זהבי נהנה מהטבות מס מיוחדות זאת בשל העובדה שזהבי היה גר בחוץ לארץ בששת השנים האחרונות ולמעשה נחשב ל"תושב חוזר". בין ההטבות: דמי שכירות מבתים או משרדים וכן ריבית ודיבידנדים בחשבון בנק בחו"ל בגין ניירות ערך שנרכשו בתקופה שבה היה בחו"ל. ככל שנרכשו נכסים (בתים, ניירות ערך) בתקופת השהיה בחו"ל, הרי שגם מכירתם ברווח (הון) לאחר החזרה לישראל פטורה אף היא ממס בישראל במשך 10 שנים ממועד החזרה לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה