עסקי ספורט

דורטמונד בהלם: הרכש הנוצץ אובחן עם גידול סרטני באשכים

סבסטיאן האלר, החלוץ החדש והמדובר של סגנית אלופת גרמניה דורטמונד, הוחתם בה לאחרונה בעקבות עונת השיא באייאקס אשתקד. אתמול הודיעה הקבוצה כי התגלה גידול באשכיו של החלוץ בן ה-28 מחוף השנהב. הוא לא הרגיש טוב ולאחר בדיקות ארוכות נודעה הבשורה
מערכת ice | 
סבסטיאן האלר חלוץ דורטמונד (צילום האתר הרשמי)
בשורות רעות לבורוסיה דורטמונד, לעולם הכדורגל ובעיקר לסבסטיאן האלר, החלוץ מחוף השנהב שנרכש לאחרונה מאייאקס ההולנדית. אתמול (ב') הודיעה הקבוצה הגרמנית כי התגלה שהאלר סובל מגידול באחד מאשכיו. החלוץ התלונן בבוקר שהוא לא חש בטוב והיה חלש באימון, ולאחר סדרת בדיקות התגלה אצלו הגידול. עזב את מחנה האימונים של הקבוצה בשווייץ וחזר לגרמניה להמשך בדיקות וטיפולים.
“כל משפחת בורוסיה דורטמונד מאחלת להאלר החלמה מלאה בהקדם האפשרי ושנוכל לחבק אותו שוב בקרוב. אנחנו נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח שהוא יקבל את היחס והטיפול הטוב ביותר", אמר המנהל הספורטיבי של הגרמנים, סבסטיאן קהל, על הרכש הגדול ביותר הקיץ של סגנית אלופת הבונדסליגה.
החלוץ מחוף השנהב הגיע תמורת 36 מיליון אירו מאייאקס כדי להחליף את ארלינג הולאנד (שעזב למנצ’סטר סיטי). האלר רשם בעונה שעברה עונת שיא במדי אייאקס, כשכבש 21 שערים והוסיף שבעה בישולים ב-31 הופעות ליגה והוביל את הקבוצה לאליפות. גם בליגת האלופות החלוץ הרשים מאוד עם 11 שערים בשמונה משחקים. כעת כנראה יצטרכו בדורטמונד לחשב מסלול מחדש ואולי להחתים חלוץ אחר.
בעקבות הפרסום, כתב האלר בעמודו הרשמי: “תודה לכולכם על הודעות התמיכה והחיבה הרבות שלכם מאז ההכרזה אתמול. אני ומשפחתי מודים לכם. כעת אתמקד בהחלמה שלי כדי לחזור חזק יותר”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה