עסקי ספורט

מארגני המכביה חוטפים אחרי הטקס: "הפקה מלאה תקלות"

המכביה ה-21 יצאה לדרך בטקס חגיגי בהשתתפות נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, אך מה שגנב את ההצגה הייתה הפסקת החשמל באצדיון טדי. ברשת לא משארו חייבים: "מצד אחד אין חשמל ואין תאורה אבל מצד שני לא קרס גשר. עדיין"
מערכת ice | 
טקס פתיחת המכביה (צילום ארכיון המכביה)
אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל, המכביה ה-21, יצא אתמול (חמישי) לדרכו עם טקס חגיגי ונוצץ באצטדיון טדי שבירושלים עם הופעות של עדן בן זקן וסטטיק ובן אל וביקור חגיגי של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן.
אבל מה שייזכר יותר מכל מאירוע הפתיחה זה הפאדיחה הגדולה שהתרחשה באצטדיון - החשמל נפל וחזר מספר פעמים תוך כדי הטקס. במשך 30 דקות מאז החל מצעד המשלחות, שמעו ברקע מוזיקה וכן את המנחים מעבירים את המצעד, אך כאמור לתדהמת 30 אלף הצופים, לא הייתה תאורה מלאה באצטדיון.
בהנהלת אצטדיון טדי הגיבו והסירו מעצמם את האחריות: “מדובר בנפילת חשמל שאינה קשורה כלל למערכת החשמל והתאורה של אצטדיון טדי, אלא לגנטורים של החברה המפיקה את אירוע הפתיחה של המכביה. חברת ההפקה לא השתמשה כלל במערכת החשמל של אצטדיון טדי. עם נפילת החשמל של הגנרטורים התחברה חברת ההפקה למערכת החשמל של האצטדיון עד לסיום האירוע". 
 
התגובות ברשתות לא איחרו לבוא כשצייצנים תהו: "אני רואה את טקס פתיחת המכביה, אני לא מצליח איך הם הצליחו לעשות הפקה כל כך לא משויפת ומלאה תקלות". צייצן נוסף טען: "טקס הפתיחה של המכביה: מצד אחד אין חשמל ואין תאורה אבל מצד שני לא קרס גשר. עדיין". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה