עסקי ספורט

רונאלדו קיבל את ההצעה הגבוה בהיסטוריה, בדרך לערב הסעודית?

הפנומן הפורטוגלי בדרך למפרץ? ע"פ דיווחים בפורטוגל ובספרד, קבוצה מערב הסעודית הציעה לכוכב שכר אסטרונומי שיהפוך אותו למשתכר הגדול בהיסטוריה של הכדורגל בפער עצום
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו עומד בימים אלה בפנים צומת דרכים. לאורך כל הקיץ, בסביבתו של הפנומן הפורטוגלי מקפידים לפזר שמועות לפיהן הכוכב ביקש לעזוב את מנצ'סטר יונייטד עונה אחת בלבד לאחר שחזר למועדון בו פרץ לתודעה, כאשר על הפרק עמדו קבוצות כמו צ'לסי ובאיירן מינכן שהוזכרו כמועמדות לקבל את שירותיו.
כעת, דיווח שמתפרסם ב-CNN פורטוגל ואושר על ידי ה'אס' הספרדי מגלה כי רונאלדו (37) קיבל את ההצעה הגבוה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל העולמי. יושבים? מדובר על 250 מיליון אירו בחוזה לשנתיים מקבוצה סעודית ששמה טרם נחשף, אך מוכנה לשלם לכוכב משכורת שיא, כזו שעולה אפילו על שכרם של כוכבי NBA ופוטבול אמריקאי, עם 125 מיליון אירו לעונה. אגב, מי שהאיצה את גל השמועות הייתה אמו של רונאלדו, דולורס, שעשתה לייק לחשבון אינסטגרם שפרסם כי בנה ביקש ממאמן יונייטד, אריק טן האח, לעזוב את הקבוצה. 
בינתיים, רונאלדו הוא עדיין שחקנה של מנצ'סטר יונייטד ומחזיק בחוזה לעונה נוספת במועדון, מה שאומר שאם אותה קבוצה סעודית אכן תצרף את השחקן, היא תצטרף לשלם בנוסף כ-30 מיליון אירו למועדון הפאר האנגלי, כך לפחות על פי שוויו של השחקן באתר הסקאוטינג הפופולרי 'טרנספמרקט'. 
רונאלדו, שעזב את יונייטד ב-2010, חזר אליה בקיץ שעבר לאחר שבמהלך 11 העונות האחרונות ביסס את מעמדו כאחד הגדולים בהיסטוריה ביובנטוס ובעיקר בריאל מדריד, אותה הוביל לזכייה בארבע זכיות בליגת האלופות. בעונה שעברה, הוא כבש 18 שערים בפרמייר ליג, שלא עזרו לשדים האדומים לסיים במקום שמוביל לליגת האלופות, מה שהעצים את השמועות לפיהן הכוכב, שלא מוכן לוותר על השתתפות במפעל היוקרתי בעולם הכדורגל, לא יישאר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה