עסקי ספורט

רונאלדו ומסי בחוץ: הכדורגלנים בעלי שווי השוק הגבוה בעולם

סוף עידן רונאלדו ומסי מתקרב: רשימת 100 השחקנים בעלי שווי השוק הגבוה בעולם פורסמה כשהשניים כלל לא נכללים בה. קיליאן אמבפה בפסגה אחרי שהוריד את ויניסיוס ג'וניור למקום השני, ומי השחקן שהפתיע את כולם ומשלים את החמישייה הפותחת?
רעי שני | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום פייסבוק/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי, shutterstock)
סוף עידן כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי בכדורגל העולמי מתקרב ובענק. שני השחקנים הטובים בהיסטוריה של המשחק מתקרבים לסוף הקריירה שלהם וגם על פי רשימת 100 השחקנים בעלי שווי השוק הגבוה בעולם של אתר 'cies' ניתן להבחין זאת בבירור, כשהשניים כלל לא נכללו בה.
מי שצועד בגאווה במקום הראשון הוא חלוצה הלוהט של פאריס סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, ששב לפסגה לאחר מספר חודשים במקום השני כששוויו מוערך ב-205.6 מיליון אירו. אמבפה הדיח מהפסגה את שחקנה המוכשר של ריאל מדריד, ויניסיוס ג'וניור, שממוקם כעת במקום השני עם שווי של 185.3 מיליון אירו. 
את המקום השלישי ברשימה תופס ארלינג הולאנד, שעבר לאחרונה מבורוסיה דורטמונד הגרמנית למנצ'סטר סיטי האנגלית, ושוויו של הכוכב הנורבגי מוערך ב-152.6 מיליון אירו. את המקום הרביעי ברשימה תופס פדרי מברצלונה עם שווי של 135.1 מיליון אירו כשבמקום החמישי עוד שחקן שמגיע מהאקדמיה האדירה של בורוסיה דורטמונד, ג'וד בלינגהאם האנגלי, ששוויו מוערך ב-133.7 מיליון אירו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה