עסקי ספורט

מכבי ת"א כדורסל בשת"פ חסות חדש, זה הסכום שיקבלו

כ-9 מיליון שקלים ל-3 שנים - זה הסכום הנאה שתקבל הקבוצה של המדינה מנותנת החסות הרשמית החדשה: Investing.com, פלטפורמת מידע פיננסי גלובלית, ששמה יתנוסס על המדים הרשמיים ובהיכל הביתי. ג'מצ'י: "מאמין מאוד בעבודה המשותפת"
מערכת ice | 
היכל מנורה מבטחים (צילום רוני שוצר, פלאש 90)
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ופלטפורמת המידע הפיננסי הגלובלית Investing.com הכריזו על השקת שותפות עסקית חדשה ועל הצטרפותה של פלטפורמת המידע למשפחת מכבי כנותנת חסות רשמית. גורמים בתעשייה מעריכים את שווי העסקה בסכום של כ-9 מיליון שקלים לתקופה של 3 שנים.
במסגרת שיתוף הפעולה שנחשף היום, מותג Investing.com יתנוסס על גב המדים הרשמיים של הקבוצה במשחקי הקבוצה בארץ ובחו"ל, וכן לוגו החברה יפורסם על גבי המגרש והסלים בהיכל מנורה מבטחים במשחקי מכבי. בין שני הצדדים יתקיימו שיתופי פעולה מגוונים על גבי פלטפורמות הדיגיטל של המועדון באופן שמחבר וממנף את עולמות התוכן של שתי החברות.
בנוסף, Investing.com תיקח חלק בפעילות למען הקהילה, ביחד עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, במסגרת תכנית לקידום האחריות התאגידית - #MACCABISPIRIT.
חברת Investing.com מפעילה את פלטפורמת החדשות והמידע הגדולה בעולם המיועדת למשקיעים פרטיים. הפלטפורמה, הכוללת אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל, נגישה במעל 20 שפות ומשרתת למעלה מ-50 מיליון לקוחות בחודש. בפלטפורמה של Investing.com ניתן למצוא מגוון רחב של מידע פיננסי, החל מציטוטים בזמן אמת מעשרות בורסאות בעולם, חדשות מתפרצות, צ'ארטים מתקדמים ומידע על עשרות אלפי חברות נסחרות. כמו כן החברה מספקת מידע על נכסים פיננסיים סחירים נוספים, כגון סחורות, מט"ח, אופציות ומטבעות קריפטו
שיתוף הפעולה בין מכבי ל-Investing.com יגדיל את החשיפה של פלטפורמת Investing.com, הנגישה גם בשפה העברית, בקרב הקהל הישראלי.
 
"גם אנחנו התחלנו מכלום ובנינו מודל בו רצינו תוך 10-15 שנים להידמות לריאל מדריד. ב-77 זכינו בגביע אירופה הראשון, ב-81 בגביע אירופה השני ומשם המשכנו. אתם עשיתם את זה בקנה מידה פיננסי הרבה יותר גדול ומהר, בעוד שאנחנו הצלחנו בזירה הספורטיבית", סיפר יושב ראש המועדון, עו"ד שמעון מזרחי. "אנחנו בונים קבוצה חדשה לגמרי, פחות או יותר, עם בסיס ישראלי מובהק ושחקנים שהקהל יאהב וגם יביאו אותנו להישגים. אני מאחל לשני הגופים שיובילו אותנו להצלחה".
"אנחנו בקשר עם חברת INVESTING כבר תקופה ארוכה, וכעת הבשילו התנאים לחסות ושותפות דרך", גילה דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות במכבי. "אני שמח ומאמין מאוד בעבודה המשותפת בינינו. אני רוצה להודות על האמון ובטוח ששיתוף הפעולה ילך, יתעצם ויפרה את שני הצדדים".
מנכ"ל Investing.com עומר שווילי אמר: "מכבי תל אביב הוא מועדון הספורט המוביל בישראל ו-Investing.com היא פלטפורמת המידע המובילה בעולם למשקיעים פרטיים. לשני הגופים יש את אותה שאיפה למצוינות, ולכן אנחנו גאים לחבור למכבי בתור נותן חסות רשמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה