עסקי ספורט

היסטוריה בכדורגל הישראלי: שוויון תנאים בין הנשים לגברים

לאחר מרתון של דיונים בין נציגת השחקניות קארין סנדל לנציגי ההתאחדות לכדורגל, נקבע כי יושוו תנאיהן של שחקניות נבחרת הנשים לשחקני נבחרת הגברים. המשמעות: ציוד, מגרשי אימונים, אשל וטיסות פרטיות לשחקניות שמשחקות בחו"ל
מערכת ice |  1
נבחרת הנשים (צילום ההתאחדות לכדורגל)
היסטוריה בכדורגל הישראלי. לראשונה, נחתם הסכם על השוואת התנאים של נבחרת הנשים בכדורגל לנבחרת הגברים, זאת לאחר ישיבה קדחתנית שנערכה אמש בין נציגת השחקניות שמשמשת כיו"ר ארגון השחקנים והשחקניות, קארין סנדל, לבין מיתר שמש, שהיא ראש אגף הנשים החדשה בהתאחדות לכדורגל, וכן גיא פורטניאגין, ראש אגף הנבחרות.
למי שתוהה, לא מדובר על שכר (מה גם שבנבחרות השחקנים משחקים ללא שכר), אלא יותר בכל הקשור לתנאים מסביב. כעת, השחקניות יזכו למעטפת בדיוק כמו של הגברים, אז מדובר על ציוד, מגרשי אימונים, תנאים מסביב, אשל וטיסות לליגיונריות שיגיעו בטיסות טרנס אטלנטיות.
קארין סנדל אמרה: "אני רוצה להודות להתאחדות ולעומדים בראשה, היו״ר אורן חסון ויוסי שרעבי, על כך שהראו רצון אמיתי לשותפות ומחויבות לייצר שינוי משמעותי ואמיתי בכדורגל הנשים בישראל. אנחנו באמת שמחות ומתרגשות להיות אלו שיבטיחו מקום טוב יותר לשחקניות שיגיעו אחרינו. יש כאן אמירה סופר משמעותית לכל ילדה, נערה ואישה ולכל ספורטאית שהיא שווה בין שווים, וזה צריך להיות מצפן לכל ענפי הספורט בישראל. 
"הספורט הוא כלי חברתי ותרבותי משמעותי, ושוויון הוא ערך בלתי נפרד ממנו. אנחנו יכולים ויכולות להיות גאים על כך, כולנו, זה מציב אותנו בשורה אחת עם שאר מדינות העולם המתקדמות שמבינות את הפוטנציאל האדיר בכדורגל הנשים ואני מקווה שבדרך המשותפת הזאת נראה את הענף גם כאן פורח ומשגשג".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "ה"שוויון" הוא כלי". אמרה הכל. זה מעניין תאחוריים
    פחחחח 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל משמש את טרiר הפרוגרס של הלסביות האלו ושותפיהן.
    סגור