עסקי ספורט

אמבפה או ויניסיוס? השחקנים בעלי שווי השוק הגבוה בתבל

החלוץ הצרפתי שעמד במרכז הסאגה בין פריז למדריד העלה את מחירו עוד יותר, כובש שער הניצחון בגמר האלופות במקום השני. ומי עוד מופיע בעירייה? כל המספרים בפנים
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום אינסטגרם)
כששוק ההעברות הצפוי בקיץ מתקרב לנקודת רתיחה, באתר המחקרים CIES פרסמו רשימה עדכנית של השחקנים בעלי שווי השוק הגבוה בתבל. לצד השמות הצפויים, ישנן גם כמה הפתעות מעניינות. בראש ובראשונה ללא תחרות מתייצב החלוץ הלוהט קיליאן אמבפה, שלאחר סאגה ארוכה סירב לריאל מדריד והאריך את חוזהו בפ.ס.ז'. התנודות בין הקבוצות השפיעו מן הסתם גם על שווי השוק של אמבפה, שעומד כיון על 205.6 מיליון יורו.  
למקום השני הגיע כובש שער הניצחון בגמר ליגת האלופות, ויניסיוס ג'וניור מריאל מדריד, עם שווי שוק מוערך של 185.3 מיליון יורו. שלישי בפער ניכר נמצא הרכש הטרי של מנצ'סטר סיטי, ארלינג הולאנד, שמחירו מוערך בכ-152.6 מיליון יורו. ומי עוד זכה לראות את שמו מתנוסס בעשירייה הפותחת?

רביעי דורג פדרי מברצלונה, עם שווי מוערך של כ-135.1 מיליון יורו, אחריו ג'וד בלינגהאם מבורוסיה דורטמונד – 133.7 מיליון יורו ופיל פודן ממנצ'סטר סיטי עם 124 מיליון יורו. את עשרת השחקנים בעלי שווי השוק הגדול בתבל משלימים פרנקי דה יונג ברצלונה – 112.5 מיליון יורו, לואיס דיאס מליברפול עם שווי מוערך של 110 מיליון יורו, הבלם רובן דיאש מסיטי עם 109.6 ופראן טורס, שמשלים שלישיית קטלאנים בטופ 10 עם 109.5 מיליון יורו.
מבין הקבוצות הגדולות, דורג אשרף חכימי שני בפ.ס.ז' עם שווי מוערך של 75.2 מיליון יורו.
בריאל מדריד סגנו של ויניסיוס הוא אדר מיליטאו עם שווי שוק מוערך של 90.3 מיליון יורו. עוד נתונים מעניינים נוגעים לבעלי התפקידים היקרים ביותר, כאשר בגזרת השוער ניצב מעל כולם שוערה של פריס סן ז'רמן ג'יאנלואיג'י דונארומה עם 73.7 מיליון יורו, הבלם הוא כאמור דיאש מהסיטי ואילו המגן היקר בתבל הוא מגינה הימני של ליברפול, טרנט אלכסנדר ארנולד, שמחירו מוערך בכ-87.4 מיליון יור. בקישור, לצד פדרי, ניצב ג'מאל מוסיאלה מבאיירן מינכן – 105.3 מיליון יורו.
 
ומי השחקן היקר ביותר מחוץ לחמש הליגות הבכירות ביבשת? תעשו כבוד לחלוצה הבינלאומי של אורוגוואי ובנפיקה ליסבון הפורטוגלית, דרווין נונייס, עם שווי שוק של 70.1 מיליון יורו. אחריו, באופן מפתיע, מגיע הכישרון הגדול של ריבר פלייט מארגנטינה, חוליאן אלבארס, שחתם לאחרונה בסיטי ושווי השוק שלו מוערך בכ-51.5 מיליון יורו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה