עסקי ספורט

האם ריאל מדריד תצרף את הכוכב הבא בכדורגל העולמי?

על פי דיווחים, אלופת אירופה הטרייה סיכמה בעל פה עם הקשר האחורי הצרפתי של מונאקו, אורליאן צ'ואמני, וצפויה לשלם על העסקה סכום של משמעותי של 80 מיליון יורו. ומי עוד מעוניינת בשחקן?
מערכת ice | 
ריאל מנצחת בפעם העשירית (Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
לצד חגיגות הזכייה באליפות אירופה בפעם ה-14, בריאל מדריד כבר נמצאים בעיצומן של ההכנות לעונה הבאה. על פי דיווחים בחו"ל, במועדון הספרדי לא מבזבזים זמן אחרי 'ההברזה' של קיליאן אמבפה, שכזכור האריך לבסוף חוזה בפ.ס.ז', וכבר סימנו את הרכש הנוצץ הבא.  
מדובר בקשרה האחורי של מונאקו הצרפתית, אורליאן צ'ואמני, בו חושקות גם פ.ס.ז' והפינאליסטית של גמר ליגת האלופות, ליברפול. על פי אותם דיווחים, כבר הושג סיכום בעל פה בין הצדדים ועלות העסקה צפויה לעמוד על סכום עתק של 80 מיליון יורו בחוזה לחמש שנים.
אגב, מעניין יהיה לראות האם מבחינת ריאל תהיה זו גם נקמה מתוקה על סאגת אמבפה. צ'ואמני בן ה-22 הנו צרפתי ממוצא קמרוני המתנשא לגובה של 1.85 מ'. כילד החל את דרכו בד'רטיז'ס במולדתו ובהמשך עבר לז'ירונדן דה בורדו, בה גם החל את קריית הבוגרים שלו.  
בינואר 2020 חתם על חוזה ארוך טווח במונקו ועד כה הופיע במדי הקבוצה 72 פעמים וכבש 5 שערים בכל המסגרות. בנבחרת הבוגרת של צרפת רשם צ'ואמני 8 הופעות בהן כבש שער אחד. כעת נותר לגלות האם הקשר הצעיר צפוי להיות ממשיך דרכם של קאסמירו וטוני קרוס, במדיה של מי שרבים רואים בה את הקבוצה הטובה ביותר בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה