עסקי ספורט

מענק המיליונים של ליברפול: זה הסכום שתגרוף אם תנצח

לא המרוויחה הגדולה ביותר של העונה, אבל אם גמר ליגת האלופות יסתיים בניצחון של הקבוצה האנגלית, היא צפויה לשלשל לקופת הקבוצה סכום נאה למדי. אלה המענקים שיחולקו לקבוצות
מערכת ice | 
כוכב ליברפול מוחמד סלאח מניף את גביע ליגת האלופות (צילום Anadolu Agency, GettyImages)
ליברפול עלולה לשלשל לכיסה סכום של 93 מיליון ליש"ט אם תנצח את ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות הערב (שבת), כשהקבוצה המפסידה מחמיצה רק תוספת של 3.8 מיליון ליש"ט. אבל בשל השליטה שלהם בעשור האחרון, לוס בלאנקוס אמורה להרוויח יותר מליברפול גם אם תפסיד.
בשל כספי הפרסים שצברה ליברפול במהלך ליגת האלופות העונה, היא אמורה לקבל 93 מיליון ליש"ט עם ניצחון על מדריד, למרות שלוס בלאנקוס צפויה 102 מיליון ליש"ט אם הם יצליחו בפריז, על פי המירור.
שני הצדדים צברו את כספי הפרסים שלהם במהלך התחרות, כאשר ליברפול עלתה בסיכומים בגלל ניצחון בכל משחקי הקבוצה. אבל מדריד עדיין תרוויח יותר מהאדומים בגלל הריצה האחרונה שלהם בליגת האלופות.
ללוס בלאנקוס מובטחת כבר 100 מיליון פאונד בלי קשר לתוצאה בשבת, וזה בגלל העשור האחרון שלהם. מדריד זכתה בארבע אליפויות ליגת האלופות בעשר השנים האחרונות, והיא לא הפסידה בגמר אירופי מאז 1981, אז הייתה זו ליברפול שהביסה אותה בפריז.
מדריד סיימה עשור דומיננטי באירופה עם שלוש תארי ליגת האלופות ברציפות בין 2016 ל-2018, כשההצלחה האחרונה שלה הגיעה מול הקבוצה של יורגן קלופ בליברפול. זהו גמר ליגת האלופות השלישי של ליברפול מאז 2017, כשהיא מחפשת להפיל את מדריד מהכס שלה.
ליגת האלופות היא התחרות שכל מועדון אירופאי רוצה להיות חלק ממנה, וזה לא רק בזכות היוקרה שלו אלא גם הכספים. רק עבור ההסמכה, הפרס המוצע הוא 13.1 מיליון ליש"ט, עם תוספת של 2.4 מיליון ליש"ט על הסף עם כל משחק קבוצתי שניצח.
ואם תעבור לשלבי הנוקאאוט, יינתן בונוס נוסף של 8.1 מיליון ליש"ט. המועמדים לרבע הגמר מרוויחים 9 מיליון ליש"ט נוספים, עם 10.5 מיליון ליש"ט זמינים נוסף על כך אם תגיעו לארבע האחרונות של התחרות.
ולבסוף, שתי הקבוצות האחרונות, במקרה הזה ליברפול ומדריד, שתיהן מקבלות 13.1 מיליון ליש"ט על ההגעה לשלב האחרון עם עלייה קטנה של 3.8 מיליון ליש"ט, התמריץ הסופי לכלב העליון. אבל הנתונים האלה לא כוללים הכנסות מימי משחק או שידורים, כלומר ההכנסות הכוללות עבור הקמפיין יעלו על 100 מיליון ליש"ט.
אבל הכסף לא עוצר שם, שכן 3.5 מיליון ליש"ט נוספים יינתנו למנצח על הגדרת גמר הסופר קאפ מול זוכת הליגה האירופית איינטרכט פרנקפורט. ליברפול כמעט השיגה את סכום הפרסים המקסימלי האפשרי העונה לאחר שכמעט השלימה את הטרבל המקומי.
ליברפול יכולה להשלים את הסריקה הנקייה של תחרויות הגביע עם ניצחון על ריאל מדריד לאחר שניצחה את צ'לסי גם בגמר גביע קראבאו וגם בגמר הגביע האנגלי. אבל הם נאלצו להסתפק במקום השני בפרמיירליג, למרות שמנצ'סטר סיטי כמעט פישלה את זה ביום האחרון.
הכישלון שלהם לתפוס את סיטי גמר את הסיכויים שלהם להבטיח את הקוודרופל, דבר שמעולם לא נעשה בעבר על ידי צד אנגלי. אבל הטרבל נשאר בכרטיסים, וליברפול תהיה להוטה לסיים את העונה בסטייל.
ליברפול נכנסת למשחק כפייבוריטית כפי שהייתה כל העונה בכל תחרות גביע. אבל ללא קשר לתוצאה, כספי הפרסים יגיעו רחוק מכיוון שקלופ נראה לשמור על הדומיננטיות האחרונה של ליברפול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה