עסקי ספורט

טום בריידי מפתיע: זו הקריירה החדשה שלו לאחר הפרישה

שחקן הפוטבול האגדי, שכבר פרש מוקדם יותר השנה וחזר בו לאחר 40 ימים בלבד, ישמש כפרשן ליגת ה-NFL ברשת פוקס האמריקאית והבהיר: "מתרגש, אך עדיין יש דברים לסיים על המגרש"
מערכת ice | 
צילום the late show, יוטיוב
טום בריידי, גדול שחקני הפוטבול בכל הזמנים ואחד הספורטאים הגדולים בתולדות הספורט האמריקאי ובכלל, לא מפסיק להפתיע. אחרי שכבר הודיע על פרישה וחזר בו, היום (שלישי) הודיע מנכ"ל רשת פוקס האמריקאית כי הקוואטרבק של טמפה ביי ישמש כפרשן מוביל במשחק ה-NFL (ליגת הפוטבול המאריקאית) המשודרים בערוץ. 
"אנו שמחים על כך שטום התחייב להצטרף לקבוצת פוקס ומאחלים לו כל טוב במהלך העונה הקרובה", אמר לאכלן מרדוק, מנכ"ל רשת פוקס בציוץ שפרסם בטוויטר. בריידי, בעלה של ג'יזל למי שהספיק לשכוח, הגיב בטוויטר, והדגיש שימיו כשחקן פוטבול פעיל עדיין לא הגיעו לסיומם.בריידי יחליף את צמד השדרנים הוותיקים של פוקס, ג'ו באק וטרוי אייקמן, אמרו מוקדם יותר השנה שהם עוזבים את הרשת כדי להצטרף ל-ESPN כקריינים החדשים של רשת הכבלים ב-Monday Night Football.
כזכור, בריידי הודיע ​​על פרישה מוקדם יותר השנה רק כדי לשנות את דעתו 40 ימים לאחר מכן. השחקן האגדי לא אמר כמה זמן הוא מתכנן להמשיך לשחק ב-NFL. בריידי זכה בשבעה סופרבולים עם ניו אינגלנד פטריוטס ובוקאנירס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה