עסקי ספורט

לא תאמינו כמה כסף תקצץ בעונה הבאה מנצ'סטר יונייטד

בעקבות הכישלון המקצועי בעונה הנוכחית, תקצץ הקבוצה משכר שחקניה בעונה הבאה לא פחות מ-25%. איך זה ישפיע על כריסטיאנו רונאלדו? המספרים בפנים
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום freepik, ויקיפדיה/ אנה נסי)
התבוסה המביכה של מנצ'סטר יונייטד 4:0 לברייטון שמה חותמת נוספת על אחת העונות הגרועות בתולדות המועדון האנגלי הוותיק. את ליגת האלופות תראה הקבוצה בטלוויזיה, וכעת נעה סביב המטרה המאוד לא אטרקטיבית לתפוס מקום בליגה האירופית ולא להידרדר עד הקונפרנס ליג.
עם 56 שערי חובה – הכמות הגדולה ביותר שספגו מאז הוקמה הפרמייר ליג, לצד חמישה הפסדי חוץ רצופים בליגה הבכירה לראשונה מאז 1981, אין ליונייטד יותר מדי סיבות טובות לזכור את העונה הזו.

כפועל יוצא, ובעיקר בשל אובדן ההכנסות מאי ההעפלה לליגת האלופות, השחקנים שימשיכו צפויים לשלם את המחיר, תרתי משמע, בעונה הבאה. על פי הדיילי מייל האנגלי, צפוי קיצוץ משמעותי של 25% בשכר השחקנים בעונה הבאה. בין הנפגעים הבולטים יהיו כריסטיאנו רונאלדו, ששכרו יקוצץ מ-385 אלף ליש"ט ל-288 אלף ליש"ט 'בלבד', והשוער דויד דה חאה, שירד מ-375 אלף ליש"ט ל-281 אלף ליש"ט 'בלבד'.
אגב, הדבר מעמיד בספק גדול את שאלת המשך דרכו של רונאלדו במועדון, שכן השחקן ישאף לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה והצעה אטרקטיבית עשויה להוביל לסוף הרומן שלו עם יונייטד, אליה שב לקדנציה שנייה.
 
אשר ליונייטד, ברשת לועגים ליכולת הדלה של הקבוצה עד כדי כך, שחיפשו ומצאו שהקבוצה לא הייתה מגיעה העונה אפילו לרביעייה הראשונה בליגה הצרפתית, בה משחק כידוע יריבו המושבע של רונאלדו, לאו מסי. כאשר במאזנה 58 נקודות בלבד, מגלה יונייטד כי היא רחוקה 4 נקודות אפילו מהרביעית בצרפת, מונאקו – נתון מביך לכל הדעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה