עסקי ספורט

כמה ירוויח מאמנה החדש של מנצ'סטר יונייטד?

אריק טן האח יהיה המאמן היקר ביותר בתולדות השדים האדומים, אבל היכן הוא ממוקם ביחס לפפ וקלופ? וגם: מה תקציב הרכש הצפוי? כל המספרים בפנים
מערכת ice | 
מנצ'סטר יונייטד (צילום pexels)
משבוע לשבוע מתברר שהעונה של מנצ'סטר יונייטד נדונה לכישלון חרוץ, מה שמקצר תהליכים ומקרב בעל כורחה של הקבוצה את ההכנות לקראת העונה הבאה. הצעד המשמעותי מכולם הוא חתימתו הרשמית של אריק טן האח כמאמן הקבוצה עד 2025, כאשר במולדת הכדורגל מיהרו לחשוף כי הוא צפוי להשתכר 9 מיליון ליש"ט לעונה.
כדי לסבר את האוזן נספר, כי מדובר במאמן היקר ביותר בתולדות מנצ'סטר יונייטד, כאשר בין קודמיו בתפקיד שהשתכרו פחות ממנו היו אולה גונאר סולסשיאר עם 7.5 מיליון ליש"ט ולואי ואן חאל, שאימן בתקופה בה הסכומים היו נמוכים משמעותית והרוויח 3.3 מיליון ליש"ט.

יחד עם זאת, רחוק טן האח מלהיות המאמן שמרוויח הכי הרבה בפרמייר ליג. מי שמחזיק בתואר הסופר מכובד הוא פפ גווארדיולה, מאמנה של מוליכת הליגה מנצ'סטר סיטי, עם שכר יותר מכפול מזה של טן האח – 19 מיליון ליש"ט.
אחריו ברשימה מדורג מאמן ליברפול יורגן קלופ עם שכר של 16 מיליון ליש"ט ובמקום השלישי מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה עם 15 מיליון ליש"ט. טן האח, אם תהיתם, מדורג במקום החמישי, כאשר גם ברנדון רוג'רס מלסטר מדורג מעליו עם שכר של 10 מיליון ליש"ט. מאמנים שירוויחו פחות מההולנדי ברשימת המשתכרים האנגלית הם מיקל ארטטה מארסנל עם 8.3 מיליון ליש"ט ותומס טוכל מצ'לסי עם 8 מיליון ליש"ט.  
 
עדיין לא ברור מי השמות החדשים שיצטרפו לשורות השדים האדומים בעונה הבאה, אבל מה שכן ברור היא ההשקעה המשמעותית הצפויה בגזרת הרכש במועדון, המוערכת בכ-200 מיליון ליש"ט. בין המועמדים להגיע נמצאים שחקנים אותם מכיר טן האח היטב, דוגמת שחקני אייאקס – הקיצוני ימני אנתוני סנטוס והבלם יוריאן טימבר, כמו גם הקשר ההולנדי הבינלאומי פרנקי דה יונג, המשחק בברצלונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה