עסקי ספורט

צפו: אוהדי חולון בקטטת ענק עם פרו-פלסטינים בספרד

רגע לפני משחקה של קבוצת הכדורסל על המקום השלישי בפיינל פור ליגת האלופות בבילבאו שבספרד, אוהדי הקבוצה הישראלית נקלעו לעימות עם מפגינים פרו פלסטיניים. צפו בסרטון
מערכת ice |  2
אוהדי חולון (צילום צילום מסך)
כשקבוצת ספורט ישראלית כלשהי מתארחת ברחבי אירופה, הדבר גורר לא פעם הפגנות פרו-פלסטיניות. אלא שלמה שקרה היום (ראשון) ברחובות בילבאו, ספרד, איש לא ציפה. הפגנה של ארגונים פרו-פלסטינים ברחובות העיר הבאסקית הובילו במהרה לקטטת ענק עם אוהדי קבוצת הכדורסל הפועל חולון, צפו בתמונות. 
כזכור, חולון הגיעה לספרד על מנת לשחק במסגרת הפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א, כאשר במשחקה ביום שני נכנעה 78:71 לטנריף הספרדית, והודחה בחצי הגמר, מעמד אליו הגיעה הקבוצה לראשונה בתולדותיה. 

עם סיום המשחק פורסמו על ידי ארגונים פרו פלסטיניים הפועלים באזור מודעות הקוראות לתושבים להפגין נגד הקבוצה הישראלית, שאוהדיה ושחקניה קיבלו הוראה מפורשת לא להסתובב לבד ולהימנע מעימותים. בתמונות ניתן לראות שלפחות בכל הקשור לאוהדים, הוראת הקבוצה לא ממש עזרה. 
עוד קודם לכן, אוהד של הפועל חולון נעצר על רקע ויכוח עם תושבת מקומית על עניינים פוליטיים, כאשר הוא שוחרר לאחר מספר שעות. האוהד נעצר לאחר שמישהי צעקה לעברו “פלסטין, פלסטין” ובין השניים התפתחו דין ודברים שהסתכמו בעימות מילולי בלבד. שוטרים שהיו במקום ישר זינקו עליו ועצרו אותו. החוק בספרד קובע שמי שנעצר באזיקים חייב להיות מובא בפני שופט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פשוט בושה שעצרו אותו
    אבא שלכם 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגעיל שעצרו אותו ולה לא עשו דבר
    סגור
  • 1.
    פשוט! מוות לערבים ימח שמם וזכרם! (ל"ת)
    אני 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור