עסקי ספורט

נחשף: ספונסר מפתיע ומתוק במיוחד לפורמולה 1 | כל הפרטים

המותג קיט קט של נסטלה חתם על הסכם חסות עולמי עם פורמולה 1, בעוד המנכ"ל החדש לורן פרייקס שואף לשנות את הדרך בה החברה הגדולה בעולם בשוק המזון משווקת את מותגיה העיקריים
שרון בירקמן | 
פורמולה 1 (צילום pixabay)
המותג קיט קט מבית ענקית המזון נסטלה חתם על הסכם חסות עם פורמולה 1 לתקופה שבין סוף 2025 ל-2028, כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס. זאת, במטרה לשפר את החשיפה הגלובלית של מותג השוקולד ולפנות לקונים מתחת לגיל 30.
ההסכם יתחיל במקסיקו ובברזיל, והוא כולל מיתוג של קיט קט במסלולי מירוצים ופסי pit של פורמולה 1, אירועים של קיט קט שייערכו במקביל לעונת המירוצים ואריזות שוקולד קיט קט שעליהן מיתוג של פורמולה 1; נסטלה תעניק מאות כרטיסים למירוצים.
נסטלה, החברה הגדולה בעולם בשוק המזון, לא חתמה על הסכם שיווק גלובלי והסתפקה בהסכמים מקומיים במשך 160 שנות פעילותה. 
לדברי מנהל קטגוריית קיט קט הגלובלית, תקציב השיווק העולמי של מותג השוקולד עלה בקרוב ל-20% עד כה השנה. המותג מוערך ביותר מ-2 מיליארד פרנקים שוויצריים (2.29 מיליארד דולר) ברחבי העולם.
ענקית המזון, העומדת גם מאחורי המותגים נסקפה והאגן-דאז, ממעטת לרוב לחשוף פרטים על הוצאות שיווק או גודלו של מותג ספציפי. הערכת השווי הזו הופכת את קיט קט לאחד ממקורות ההכנסה הגדולים ביותר של החברה.
נסטלה דיווחה כי הוצאות פרסום ושיווק היו 7.7% מהמכירות ב-2023, גידול של 80 נקודות בסיס בהשוואה לשנה הקודמת. נראה כי הקצב שבו קיט קט מגדילה את הוצאות השיווק שלה גדול בהרבה מהעלייה הכוללת בתקציבי השיווק בחברה בשנים האחרונות. 
מנכ"ל נסטלה, לורן פרייקס, נכנס לתפקידו בשנה האחרונה. פרייקס הודיע כי הוא שואף לשדרג את האסטרטגיות השיווקיות של ענקית המזון, תוך מעבר ממודלים מקומיים למהלכים גלובליים רחבי היקף. אחד האמצעים עליהם הצביע במסגרת מימוש החזון להרחיב את מעגל הצרכנים של נסטלה ולמשוך קהל צעיר יותר, היה חיזוק ההשקעה בשיווק וחזרה לרמות ההשקעה טרום-קורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה