עסקי ספורט

בגיל 37: אחד משחקני הכדורגל הגדולים בעולם הכריז על פרישה

החלוץ האורוגוואי לואיס סוארס הודיע במסיבת עיתונאים מרגשת על פרישתו מהנבחרת הלאומית של אורוגוואי. סוארס, שמילא תפקיד מפתח בנבחרת האורוגוואית וזכה בקופה אמריקה ב-2011, הבקיע 69 שערים ב-142 הופעות. לואיס סוארס: "עברנו הרבה רגעים לא פשוטים, אבל לא הייתי משנה שום דבר מזה"
מערכת ice | 
לואיס סוארס (צילום shutterstock)
החלוץ האורוגוואי לואיס סוארס, אחד מהשחקנים הגדולים של המאה ה-21, הודיע במסיבת עיתונאים מרגשת על פרישתו מהנבחרת הלאומית של אורוגוואי. סוארס, שהיה דומיננטי במשך שנים רבות, יערוך את משחקו האחרון בנבחרת במשחק הבית במוקדמות המונדיאל נגד אורוגוואי, שיתקיים בלילה בין שישי לשבת.
 
סוארס, שמילא תפקיד מפתח בנבחרת האורוגוואית וזכה בקופה אמריקה ב-2011, הבקיע 69 שערים ב-142 הופעות, והפך למלך השערים של הנבחרת. בין הרגעים האייקוניים בקריירה שלו ניתן למנות את חסימתו בידו ברבע גמר מונדיאל 2010, ואת השערורייה במונדיאל 2014, שבה נשך את ג'ורג'ו קייליני.
 

במהלך מסיבת העיתונאים, התייחס סוארס לתקופות השונות בחייו המקצועיים ואמר, "עברנו הרבה רגעים לא פשוטים, אבל לא הייתי משנה שום דבר מזה". במהלך תקופתו בליברפול, לואיס סוארס היה אחד החלוצים הבולטים בליגה האנגלית, והוא זכה בתואר מלך השערים של ליגת העל האנגלית בעונת 2013/2014 לאחר שהבקיע 31 שערים.
 

לפני המעבר לליברפול, סוארס שיחק באייאקס אמסטרדם שבהן הוביל את הקבוצה לזכייה באליפות הולנד בשנת 2010 והיה מלך השערים של הליגה ההולנדית עם 35 שערים בעונה זו. במהלך הקריירה שלו, סוארס השתתף בקמפיינים פרסומיים שונים, כולל קמפיין של חברת הנעליים נייקי, שבו הוא הצטלם עם שחקנים ידועים נוספים כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה