עסקי ספורט

דריכות בבלומפילד: האם המשחק בין בית"ר לאשדוד יערך כמתוכנן?

הסאגה בליגת העל בעקבות ההתחממות בגזרה הצפונית באה אל סיומה: המשחק בין הקבוצה מהבירה לבין המועדון מאשדוד יתקיים הערב (20:15, ספורט 3) באצטדיון בלומפילד וזו בשורה נהדרת לאוהדים שתהו עד הרגע האחרון האם בכלל יתקיים המשחק
דוד זולדן | 
אצטדיון בלומפילד (צילום היכלי הספורט בתל אביב)
המשחק הערב (ראשון, 20:15, ספורט 3) בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד יערך ללא מגבלת קהל. פיקוד העורף החליט להסיר את המגבלות שחלו בעקבות ההתחממות בגזרה הצפונית ולאפשר את קיום משחק פתיחת העונה בליגה באצטדיון בלומפילד.
שתי הקבוצות היו דרוכים ותהו האם יש משחק, מאחר ששתיהן תוכננו להגיע לבתי מלון בתל אביב בשעה 12:00 ומבתי המלון דרשו תשובות בנוגע לקיום המשחק והאם צריך להיערך לקליטת הקבוצות.
במנהלת שואפים לקיים כל משחק במועדו ולאורך שעות הבוקר הייתה אופטימיות זהירה שהמשחק בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד ייערך בערב כמתוכנן עם קהל, אולם במקביל נערכו לאפשרות של דחייה, ויתכן שיזיזו את המשחק ליום שלישי. בסופו של דבר קיבלו את הבשורה המפתיעה.
מי שניהל את האירוע מהבוקר וביקש מהקבוצות סבלנות עד שהתקבלה ההחלטה הסופית, הוא יו"ר המנהלת ארז כלפון, שהיה בקשר גם עם הגורמים הרלוונטיים בפיקוד העורף.
יש לציין כי גם הסרת ההנחיות רלוונטית כמובן גם לגבי המשחק מחר בליגת העל. עירוני קריית שמונה תארח את הפועל באר שבע באצטדיון בנתניה כרגיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה