עסקי ספורט

כוכב הכדורגל הישראלי יעבור לצסק"א מוסקבה? זה הסכום שנמצא על השולחן

צסק"א, קבוצת פאר עם היסטוריה מרשימה, לא זכתה באליפות רוסיה מאז עונת 2015/16, ונתקלת בתחרות קשה מצד זניט סנט פטרסבורג בשנים האחרונות. כעת מועדון הפאר הרוסי מביע עניין בחלוץ הצעיר של מכבי תל אביב - כמה הוא מוכן לשלם למענו?
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ נתי שוחט)
צסק"א מוסקבה, מועדון הפאר הרוסי, מביע עניין בחלוץ הצעיר של מכבי תל אביב, דור תורג'מן. לפי דיווחים בתקשורת הרוסית שפרטיהם הובאו בישראל היום, המועדון מוכן לשלם כ-6 מיליון יורו עבור השחקן, אך על תורג'מן להסכים לעבור לליגה רוסית שנמצאת תחת סנקציות אופ"א מזה שנתיים.
צסק"א, קבוצת פאר עם היסטוריה מרשימה, לא זכתה באליפות רוסיה מאז עונת 2015/16, ונתקלת בתחרות קשה מצד זניט סנט פטרסבורג בשנים האחרונות. תחת הנהלתו של מאמן הסרבי מרקו ניקוליץ', הקבוצה כוללת שחקנים זרים ממדינות רבות, מה שיכול להקל על התאקלמותו של תורג'מן.
למרות איכויות הליגה הרוסית, קיים חשש משמעותי עבור תורג'מן: הקבוצות הרוסיות לא משחקות במפעלים אירופיים מאז הפלישה לאוקראינה, מה שפוגע ברמת העניין והתקשורת האירופית בליגה. בנוסף, הקשרים הפוליטיים בין ישראל לרוסיה, יחד עם מזג האוויר הקשה במוסקבה, עשויים להוות אתגר משמעותי עבור השחקן. 
אם העסקה תצא לפועל, תורג'מן יצטרף לרשימה מצומצמת של שחקנים ישראלים בליגה הרוסית, כולל אלי דסה ודן גלזר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה