עסקי ספורט

בלי דגל ישראל: השערורייה החדשה שמסעירה את אולימפיאדת פריז

לאחר שענבר לניר ופיטר פלצ'יק הביאו לישראל גאווה אדירה בדמות מדליות כסף וארד בג'ודו, הוועד האולימפי העולמי פרסם פוסט - ובו האימוג'י של דגל ישראל הושמט במפתיע. הגולשים הישראלים זעמו, והטעות תוקנה - האם מדובר בצירוף מקרים תמים?
מערכת ice |  1
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום freepik)
במסגרת אירועי האולימפיאדה בפריז, ישראל זכתה אמש (חמישי) בשתי מדליות בג'ודו. הג'ודוקא ענבר לניר המתמודדת במשקל עד 78 ק"ג העפילה לגמר לאחר ניצחון מהיר על יריבתה הגרמנית, זכתה במקום השני והפכה לראשונה שזוכה במדליית כסף בענף הג'ודו מאז יעל ארד ב-1992.
זמן קצר קודם לכן, זכה הג'ודוקא פיטר פלצ'יק במדליית ארד וחגג לצד מאמנו אורן סמדג'ה בדמעות. באופן מסורתי נוהג הוועד האולימפי העולמי לברך על כל מדליה בעמודים ברשתות החברתיות. בדרך כלל מצורף לצד שמם אימוג'י של דגל המדינה אליה הם משתייכים. עם זאת, במקרה של לניר ופלצ'יק הדגל הושמט מסיבה עלומה.
לעמוד הפייסבוק של הוועד האולימפי העולמי 7 מיליון עוקבים, ועל פי הדיווח בערוץ הספורט הופץ בעמוד סרטון אנימציה ובו דגל ישראל כן מופיע, אבל הוא מופיע רק אחרי לחיצה, ולא בולט כלפי חוץ, בשונה מהאחרות. במקרה של ענבר לניר, הוצגה תמונה של אנה מריה ואגנר הגרמניה, ולא של ענבר לניר, כנראה בגלל טעות.

 
במקרה של פיטר פלצ`יק, גם כן הדגל הושמט, אך בתמונה כבר ניתן היה לראות את הג`ודאי הישראלי. עשרות גולשים ישראלים הגיבו במחאה לאותם פוסטים ודרשו לתקן אותם. אכן, אחרי שעה שהפוסט היה באוויר, הנושא תוקן, אבל הטעם לפגם נותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולימפיאדת טהרן (ל"ת)
    חיים 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור