עסקי ספורט

גיא לוזון משדר עסקים כרגיל: "מחאות רחוקות מלהטריד אותי"

גיא לוזון מאמן הנבחרת האולימפית של ישראל מתרגש לקראת משחק הפתיחה מול מאלי מחר (22:00) אבל לא מתרגש מרעשי הרקע שלא מתחום הספורט: "שהצרות שלנו יהיו אם שחקנים שלנו יחגגו מול יציעים עם דגלים"
דוד זולדן | 
גיא לוזון (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון, shutterstock)
האימון המסכם של נבחרת ישראל לקראת משחק הפתיחה בטורניר האולימפי מחר (רביעי, 22:00) נערך הרחק מהמולה התקשורתית מחוץ לפריז נוכח דרישות האבטחה לא לעדכן היכן האירוע. גם אנשי התקשורת הבינלאומיים הרבים שהגיעו לאור האטרקטיביות של אבטחה יוצאת דופן, נבדקו בקפידה אחד אחרי השני.
ברמה הספורטיבית אנשי התקשורת הרבים שיצרו תור ענק מחוץ לשער הכניסה למתחם האימונים לא ממש מתעניינים בנבחרת הישראלית, אלא בכל נושא האבטחה ובמיוחד הסקרנות סביב המדינה שנלחמת בשבע חזיתות ועדיין מוצאת זמן להתעסק בספורט. עד כמה המשחק מעורר עניין? לא פחות מ-35 אלף כרטיסים נמכרו, כאשר אשת עסקים יהודייה-צרפתייה מימנה רכישה של 2,000 כרטיסים לאוהדים ישראלים ויהודים, כולל טיסות".
אוסקר גלוך: "זו הדרך הכי טובה לייצג את המדינה. נעשה הכל בשביל החטופים והחיילים. נלחמתי כדי להיות פה רוצה לייצג את המדינה. יש ציפיות מאיתנו, מסתכלים עלינו הרבה. מקווים לא לאכזב. אנחנו מתרגשים מאוד, מחכים למשחק ורוצים לראות תוצאות". על המשחק נגד מאלי: "ראינו כמה קליפים שלהם. מתרכזים בעצמנו. יש לנו נבחרת טובה אביא מעצמי כמה שאני יכול".
על האבטחה הכבדה לה הוא זכה יחד עם שאר שחקני ואנשי הנבחרת: "אני מרגיש נוח בצרפת, אנחנו מרגישים בטוח פה, מרוכזים בכדורגל ומתכוננים למשחק". על ההצטרפות המאוחרת לנבחרת: "הייתי עם רוב השחקנים ביורו האחרון, גיא לא מקשה עליי על כך שלא הייתי בהכנה. רוצים לעשות טורניר נהדר ומקווים להשיג נקודות חשובות מחר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה