עסקי ספורט

השיג ענק לספורט הישראלי: אנסטסיה גורבנקו זכתה במדליית זהב

אנסטסיה גורבנקו הישראלית סיימה במקום הראשון בגמר משחה 400 מטר מעורב בפער של 2.91 שניות מהמקום השני, זה הזהב השלישי שלה באליפות, אחרי שתי מדליות עם השליחים.
מערכת ice | 
מדליה (צילום freepik)
אנסטסיה גורבקנו, סגנית אלופת העולם סיימה אמש (רביעי) במקום הראשון עם מדליית זהב בגמר משחה 400 מטר מעורב, זו מדליית הזהב השלישית של גורבנקו באליפויות אירופה. 
גורבנקו בת 20 בלבד וניצחה את שאר המתחרות בפער משמעותי של 2.91 שניות מוויויאן ג'קל שסיימה במקום השני. השחיינית בת ה-20 פתחה את המשחה טוב בסגנון הפרפר ולמרות שנחלשה משמעותית בגב, היא שחתה יותר מהר מכולן בסגנון החזה ופתחה פער גדול, עליו שמרה בסגנון החתירה ועצרה את השעון על 4:36.05 דקות. פער של 2.91 שניות מוויויאן ג'קל ההונגרייה שסיימה שנייה. 
עד כה זכתה הישראלית פעמיים במדליית הזהב ב-200 מעורב אישי בבודפשט (2021) וברומא (2022). ויויאן ג'קל מהונגריה זכתה בכסף (4:38.96) וסוזנה יאקבוס מהונגריה זכתה בארד (4:40.24).
גורבנקו לאחר הזכייה: "היה משחה מאוד מרתק, לא משעמם, היה שם קצת קרב, הרגשתי את העומס לקראת הסוף. אני מרוצה שהצלחתי לנצח, אני חושבת שיש לי עוד מה לשפר בחודש הקרוב ואני מחכה בקוצר רוח לחזור לעבוד קשה. כרגע אני מתאמנת בין המשחים, שוחה הרבה ומקווה שזה ישתלם בחודש הקרוב. אני רוצה להודות לכל מי שתמך ועודד מהארץ ובעיקר לספונסרים שלי, שתומכים בתקופה כזו קשה, שזה בכלל לא מובן מאליו – סוזוקי, ארנה, שופרסל, בנק הפועלים, דנונה פרו, אגודת הבית שלי מכבי קרית ביאליק, איגוד השחייה, הוועד האולימפי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה