שיווק ופרסום

מתקרבים לאולימפיאדה: נותנת החסות החדשה של הנבחרת הישראלית נחשפת

עוד 36 ימים מתחילה אולימפיאדת 2024 שתתקיים בפריז ונותנת חסות נוספת למשלחת הישראלית נחשפת. קבוצת רולטיים, היבואנית הרשמית של סמסונייט, הודיעה שתיתן חסות לחברי המשלחת הישראלית
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
מאז שנת 2012 קבוצת רולטיים, היבואנית הרשמית והבלעדית של חברת סמסונייט בישראל, מלווה את נבחרת ישראל לאולימפיאדה. גם השנה, רולטיים הודיעה שתפרוס את חסותה על כל אחד מחברי המשלחת הישראלית שיצאו לייצג את המדינה באולימפיאדת פריז.
במסגרת החסות, כל אחד מחברי המשלחת הישראלית יקבל מזוודה גדולה של סמסונייט, מסדרת S'CURE - מזוודה קשיחה, מהסדרה האייקונית המזוהה עם המותג. הסדרה מציעה 4 מזוודות בגדלים שונים - כל מזוודה מגיעה עם 4 גלגלים כפולים המעניקים יציבות, מערכת נעילה משוכללת עם מנעול מקודד מרכזי ושני מנעולי צד – מה שמספק לכל אחד מחברי המשלחת בטחון מלא הן לו והן לציוד האישי שלו. 
לדברי ירדן וקס מנכ"ל סמסונייט ישראל: "מהלך זה תורם לחיזוק מעמדה של חברת סמסונייט בישראל ומדגיש את המחויבות של המותג למצויינות על כל מגוון מוצריה. שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי הישראלי הוא חלק מהחזון שלנו לתמוך בספורטאי-ישראל ובקהילה המקומית".
לדברי דודו פולטורק בעלים ומנכל קבוצת רולטיים: "אנו גאים להיות חלק במסע זה של הספורטאים הישראלים בדרך להצלחה בזירה העולמית. החסות רבת השנים עוזרת לנבחרות בהתמודדות עם אתגרים פיזייים ונפשיים, במסע החשוב הזה קל וחומר בתקופה רגישה ומורכבת שבה אנחנו נמצאים".
סמסונייט מצטרפת לשלל חברות ישראליות שהחליטו להעניק חסות על מנת לתמוך במשלחת הישראלית בכלל הענפים. רשת מלונות דן הודיעה לפני מספר ימים על כוונתה לתת חסות בפעם החמישית ברציפות למשחקים הפראלימפים בפריז שיתקיימו במקביל לאולימפיאדה.

אירוע של סמסונייט למשלחת הישראלית
קרדיט: אמיר אמירי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה