עסקי ספורט

ערן זהבי בדרך לפרוש? הכוכב שובר שתיקה ויורה לכל הכיוונים

ערן זהבי, שזכה כבר בכל תואר בקריירה, עומד בפני צומת דרכים: האם לפרוש מכדורגל או להמשיך. באירוע השקה של YES לקראת הסדרה החדשה עליו "זהבי", בכוכב פתח הכל ושבר שתיקה: הסרט עליו, השנה הקשה שעבר, המחשבות על פרישה והאם ישחק במקום אחר שהוא לא מכבי תל אביב? 
מערכת ice |  2
ערן זהבי (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
ערן זהבי, אחד מכוכבי הכדורגל הישראלי הגדולים בכל הזמנים, זכה לאחרונה עם מכבי תל אביב באליפות ועדיין לא חשף מה יהיה עתידו, כאשר השאלה הנשאלת היא האם הוא יפרוש או ימשיך לפחות לעוד עונה אחת בכדורגל.
היום (רביעי) YES חשפה באירוע מיוחד מספר סדרות מקור שיעלו בקרוב לאוויר, ביניהן הסדרה "זהבי" על חייו של ערן זהבי. במסגרת זו, ערך זהבי ראיון בו הוא פתח את הלב וסיפק מספר אמירות מעניינות במיוחד על עתידו.

מימין: תומר ראב״ד יו״ר בזק, ערן זהבי, אילן סיגל מנכ״ל yes. צילום: רפי דלויה
תחילה, דיבר זהבי על הסדרה החדשה עליו: "ברגע שהבנתי שהקריירה הולכת להיגמר, כל הזמן היו הצעות כאלה ואחרות והחלטתי שזה הזמן המתאים לתעד את כל מה שקורה לקראת הסוף. נחמד שתהיה לי מזכרת יפה מהקריירה שלי".
בהמשך, נשאל זהבי על העונה האחרונה, בה היה בבצורת שערים לתקופה מסוימת, ועל הטענות לפיהן הוא עשה את זה בשביל הסדרה: "הלוואי שזה באמת היה לטובת הסדרה, אם כבר אולי זה קרה בגלל הסדרה. הייתה עונה לא פשוטה. זה השפיע לי על כל מה שקורה מסביב. לעבור תקופות כאלה זה האתגר וזה הכיף הגדול. זה מחזק אותנו וגורם לנו להתפתח. למדתי הרבה מאוד מהשנה הזאת. גם בגילי היו לי התמודדויות חדשות וזה היה אתגר גדול. אני שמח שצלחנו אותו בסופו של דבר בצורה הכי יפה שאפשר".
בהמשך, סיפר זהבי כי למרות שזכה בתואר מלך השערים ובאליפות, הוא רצה יותר: "התאכזבתי קצת, כי אני חושב שיכולתי לסיים בקלות עם 30 שערים העונה. כשאני אומר את זה לאנשים שקרובים אליי הם כועסים עליי ומסבירים לי שאני צריך לומר תודה על הכל, שאני לא מספיק נהנה ממה שאני משיג, אבל אני מצפה מעצמי ליותר".
על המשך הקריירה והמחשבות על פרישה אמר זהבי: "ההחלטות יגיעו תוך כדי תנועה, אלה דברים שלוקחים קצת זמן. החלטתי לקחת שבועיים עם המשפחה בדובאי כדי להתנתק ולקחת חופש אחרי שנה מאוד קשה. זו תקופה שצריך קצת להתנתק ולקבל החלטות יותר גדולות ויותר חכמות. אני רוצה לקבל את ההחלטה ממקום נקי, ומאמין שהדברים יקרו בשבועיים הקרובים".

צילום: רפי דלויה
בהמשך, הטיל זהבי פצצה ואמר: "ההחלטה לא תהיה פיזית. עברנו שנה מאוד קשה ומאוד מלחיצה, ויכול להיות שאחרי שבועיים-שלושה של מנוחה והתנתקות אני מאוד אתגעגע ללחץ הזה, ויכול להיות שגם בדיוק ההפך ונגיע להחלטה שלא ממשיכים ביחד. אפילו יכול להיות שאני לא אפרוש פה, אלא במקום אחר. אני לא יודע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוס
    הידען 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהבי לדעתי הוא סוס צולע עבר את השיא והכל מאז דיבורים כמו חול...
    סגור
  • 1.
    יאלללה תחליט כבר (ל"ת)
    b/b 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור