עסקי ספורט

ברצלונה בהלם: השבוע הקשה של הקבוצה - וההחלטה הדרמטית

מאמנה של קבוצת ברצלונה, צ'אבייר הרננדס אי קְרֵאוּס (צ'אבי), החליט להמשיך לעונה נוספת בתפקידו. המאמן נועד אמש עם המנהל הספורטיבי דקו במתחמי המועדון, וכשעה לאחר מכן נסעו לפגישה עם הנשיא ז'ואן לאפורטה בביתו. האירוע הזה מגיע דווקא אחרי שבוע קשה ביותר עבור הקבוצה
מערכת ice | 
צאבי (צילום X (טוויטר): @FCBarcelona)
ברחבי אירופה דווח אמש (רביעי) כי מאמנה של קבוצת ברצלונה, צ'אבייר הרננדס אי קְרֵאוּס (צ'אבי), החליט להמשיך לעונה נוספת בתפקידו. הספרדי אמנם מחזיק בחוזה עד ל-2025, אך התכנית שלו עד אתמול הייתה להיפרד שנה קודם לכן, כלומר כבר בסיום העונה הנוכחית.
המאמן נועד אמש עם המנהל הספורטיבי דקו במתחמי המועדון, וכשעה לאחר מכן נסעו לפגישה עם הנשיא ז'ואן לאפורטה בביתו. לאפורטה התעקש שצ'אבי יישאר, המאמן הסכים ובספרד קבעו כי "יצא עשן לבן". לאפורטה יתייצב מחר בפני התקשורת כדי להסביר את ההתפתחות הדרמטית.
 
האירוע הזה מגיע דווקא אחרי שבוע קשה ביותר עבור ברצלונה. תחילה הקטלאנים הודחו מליגת האלופות בעקבות הפסד 4:1 בבית לפריז סן ז'רמן (אחרי ניצחון 2:3 של ברצלונה בצרפת), ולאחר מכן ספגו בתוספת הזמן והפסידו 3:2 לריאל מדריד בקלאסיקו. צ'אבי הודיע בחודש ינואר על עזיבתו משום שלדבריו הקבוצה הייתה זקוקה לשינוי. מאז ברצלונה יצאה לתקופה די טובה שנקטעה עם שני ההפסדים האחרונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה