בעולם

בגלל האלימות נגד הפלסטינים בגדה: צרפת אוסרת כניסה למתנחלים

משרד החוץ הצרפתי הודיע על איסור כניסה של 28 מתנחלים לשטחה. לדברי המשרד, אותם אזרחים אשר שמם לא פורסם, מואשמים באלימות נגד אוכלוסייה פלסטינית בגדה. בזאת צרפת מצטרפת לסנקציות הדומות שהטילו ארה"ב ובריטניה 

מערכת ice | 
התנחלות (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
היום (שלישי), משרד החוץ של צרפת הודיע כי יאסור את כניסתם של 28 מתנחלים "קיצונים", אזרחי ישראל אשר אשמים באלימות קשה נגד אוכלוסייה פלסטינית בגדה המערבית. 
בהודעת משרד החוץ הצרפתי נכתב: "צעדים אלו מגיעים בצל התגברות האלימות של מתנחלים נגד פלסטינים בחודשים האחרונים. צרפת ממשיכה לגנות ברחיפות את האלימות הבלתי-מתקבלת על הדעת הזו".
הודעה זאת מגיעה לאחר ששר החוץ של צרפת, סטפן סז'ורנה הביע שבוע שעבר דאגה מאלימות מתנחלים. גם הממשל האמריקני הודיע לאחרונה כי הוציא צו נגד מתנחלים שתקפו פלסטינים ביהודה ושומרון.
 
מהממשל האמריקאי דווקא כן פורסמו שמותיהם של המתנחלים והם: דוד חי חסדאי, עינן טנג'יל, שלום זיכרמן וינון לוי - פעילי גבעות מוכרים שביצעו פשעים מוכחים. במקביל למקרים אלו, באיחוד האירופי מגבשים בימים אלו "רשימה שחורה" של מתנחלים אלימים, שכניסתם למדינות האיחוד תיאסר לחלוטין. 
אלימות מתנחלים כלפי הפלסטינים כוללת תקיפות פיסיות, הצקה, השתלטות על וגרימת נזק לרכוש פרטי, חסימת הגישה לשטחי מרעה ולאדמות חקלאיות, ומתקפות על בעלי חיים ואדמות חקלאיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה