עסקי ספורט

טלטלה בהפועל ת"א - המיליארדר שמעוניין לקנות את הקבוצה

מיליארדר ישראלי הגיש בקשה לרכישת קבוצת הכדורגל בתמורה לכיסוי החובות הגדולים, הוא צפוי להיות מחויב לרכישה גם במקרה של ירידת ליגה
מערכת ice |  1
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
ב-ynet מפרסמים על עסקה פוטנציאלית לרכישת הפועל ת"א על ידי מיליארדר יהודי. איש העסקים הגיש שלשום (שלישי) הצעה לרכישת הקבוצה מהבעלים הנוכחים והצהיר כי הוא מעוניין לקנות את המועדון בתמורה לכיסוי החובות הגדולים והשקעת קבוצת הרכישה.
 
על פי הפרסום, לאיש העסקים יש אזרחות זרה והוא יכול לחולל שינוי של ממש במועדון. הוא מעוניין להוציא את המהלך לפועל כבר בקרוב, בשבועות הקרובים. במסגרת המהלך הוא יתחייב לקחת על עצמו את החובות הגדולים של הקבוצה וטען כי במקרה של ירידת ליגה הוא יישאר מחויב לעסקה. 
כזכור, האדומים מתל אביב נקלעו לחובות עתק של לא פחות מ-10 מיליון שקל. למעשה, מדובר בחוב שעוד עבר ככל הנראה מההנהלה הקודמת בראשות האחים איציק ושרון ניסנוב, בועז תושב וזאב גרינברג. 
על פי הדיווח, החובות כוללים חוב פתוח למס הכנסה, חובות לסוכני שחקנים, חובות של שנתיים לאצטדיון בלומפילד, חובות לחלק מהשחקנים, חובות לחברת האבטחה של הקבוצה ועוד.
הבעלים הנוכחיים טוענים כי אלו חובות שהשאירו הבעלים הקודמים, בעוד אלה טוענים כי הם ידעו על החובות הללו כשרכשו את המועדון. כעת, שני הצדדים נכנסו לתביעות, כאשר הקבוצה תצטרך להסדיר את ענייניה הכספיים, ולא תלך שוב לפירוק ויירדו לה 9 נקודות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חובות עתק ???
    מתתיהו 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    10 מליון ש"ח חובות עתק ?
    סגור