עסקי ספורט

מסאי דגו יאמן את הנבחרת? ההצעה שצפוי לקבל

לאחר שבמכבי חיפה הודיעו כי מסאי דגו יסיים את תפקידו ויעזוב בסיום העונה וברק בכר ישוב על מנת להחליפו, התייחסו לעתידו של המאמן - ככל הנראה אחת מהנבחרות הצעירות 
מערכת ice |  1
מסאי דגו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר .footballdatabase.eu)
אתמול בבוקר, (ראשון) מכבי חיפה הודיעה כי מאמנה הנוכחי מסאי דגו, לא ימשיך לעונה נוספת בקבוצה ומי שיחליפו החל מהעונה הבאה הוא ברק בכר, שכזכור זכה עם הקבוצה ב-3 אליפויות רצופות ועזב לתקופה קצרה בכוכב האדום בלגרד בסרביה.
אחת השאלות שישר עלו לראש האוהדים היא מה יהיה עם עתידו של מסאי דגו? לפי פרסום של ספורט 5, בהתאחדות לכדורגל שמו עין על המאמן, שם צפויים להגיש לו הצעה לפי הדיווחים, לאימון נבחרת הנוער או הנבחרת הצעירה שם אופיר חיים וגיא לוזון צפויים לסיים את חוזיהם בחודשים הקרובים. עוד משרה שעלתה אך היא ככל הנראה פחות ריאלית, היא עוזר מאמנה של הנבחרת הבוגרת לצידו של רן בן שמעון, אך ככל הנראה דגו לא יסכים להיות עוזר מאמן.
בעונה הנוכחית של מכבי חיפה, דגו קיבל המון קרדיט על שיתופם של השחקנים הצעירים שבקבוצה כמו ענאן חלאילי, עילי פיינגולד, שריף כיוף ועוד. בשל העבודה המוצלחת עם אותם שחקנים צעירים, בהתאחדות מאמנים שמשרת הנבחרת הצעירה תתאים לדגו. טרם הוגשה הצעה רשמית, אך בהתאחדות מעוניינים בצירופו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כשדלת אחת נסגרת - שתיים נפתחות לטובה. בהצלחה (ל"ת)
    עפר ע 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור