עסקי ספורט

זעזוע במכבי חיפה: ברק בכר חוזר, מסאי דגו יסיים את תפקידו

למרות שבמועדון מעריכים את העונה הנוכחית של מסאיי דגו עם הקבוצה, הקבוצה הודיעה על סיום תפקידו של המאמן ועל ברק בכר בתור המאמן החדש-ישן של הקבוצה שחוזר לאחר קדנציה קצרה בסרביה
מערכת ice |  1
ברק בכר (צילום אינסטגרם barakbachar@)
מכבי חיפה יוצאת בהודעה רשמית כי ברק בכר יאמן את הקבוצה בעונה הבאה. בכר יחתום על חוזה לשנתיים הבאות, 2024/25 ו-2025/26, ומסאי דגו סיים את תפקידו.
בכר שב לקדנציה שנייה לאחר שרשם הישגים רבים ומרשימים בתור מאמן מכבי חיפה הכוללים 3 אליפויות והגעה לשלב הבתים בליגת האלופות, שם גם זכה לתוצאות מכובדות. בכר יעבוד לצד גל אלברמן (המנהל הספורטיבי הנוכחי בקבוצה), עמיר נוסבאום מועמד לשמש כעוזר המאמן. בכר בן ה-44 זכה ב-6 אליפויות בישראל, שלוש עם הפועל באר שבע, ופתח את העונה האחרונה בכוכב האדום בלגרד.
בכר יגיע לצד מאמן השוערים גיא וייזינגר, האנליסט אדם דויד והיועץ המנטלי דני ענבר. דרור שמשון ואורי הראל ימשיכו כמאמני הכושר, ושחר וייזינגר עשוי להישאר בצוות. "נדע להפרד ממסאי דגו כראוי בסיום העונה", מסרו בקבוצה.
כזכור, ברק בכר סרב לפני מספר שבועות להצעת ענק של אימון נבחרת ישראל, ההצעה כללה שכר גבוה במיוחד, צוות מקצועי משלו וחופש בהחלטות שלא נראה בעבר אצל מאמן נבחרת ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    JO
    JO 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסאי דגו הצליח למרות הרכב חסר לעומת בכר עם הרכב מלא
    סגור