עסקי ספורט

ברק בכר יאמן את הנבחרת? זו ההצעה המפתה שהוגשה למאמן

ההצעה המפתה שהוגשה לברק בכר: שכר של 100 אלף שקל בחודש, חופש מוחלט לגבי ההחלטות המקצועיות שלו והבאת הצוות המקצועי איתו הוא עובד כבר שנים. אלו רק חלק מההצעות ובכל זאת, בכר צפוי לסרב לפי ההערכות
מערכת ice |  2
ברק בכר (צילום אינסטגרם barakbachar@)
אחרי כישלון שכלל הדחה מבית נוח יחסית במוקדמות יורו 2024 והשפלה בדמות 4:1 כואב מול נבחרת איסלנד בחצי גמר גביע האומות, נבחרת ישראל הייתה חייבת לבצע זעזוע על הקווים. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל בישראל, שינו זוארץ, הודיע השבוע למנהל המקצועי יוסי בניון ולמאמן אלון חזן, על סיום דרכם באופן רשמי.
לאחר שפוטר לפני מספר חודשים מהכוכב האדום בסרביה, ברק בכר צפוי להחזיר תשובה לגבי ההצעה לאימון נבחרת ישראל תוך 48 שעות, לאחר שפינה את המשרה אלון חזון. אחרי הפגישה עם שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות, בהתאחדות חשפו כי ההצעה לבכר היא לחוזה ל-4 שנים וחופש פעולה מקצועי שטרם  נראה בנבחרת ישראל, מן שילוב של מנהל מקצועי ומאמן, כולל הרכבת צוות מקצועי חדש.
על המשכורת של בכר טרם דובר, אך היא צפויה לנוע סביב ה-100 אלף שקל בחודש. כאשר העפלה לטורניר גדול, תזכה אותו בבונוס כספי אדיר בגובה של מאות אלפי שקלים.  לאחר השיחה בין זוארץ לבכר, ההערכה בהתאחדות היא שהמאמן יעדיף להמשיך לאמן קבוצות בטרם ייקח על עצמו את המשרה הלאומית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ההתאחדות עשתה את שלה
    רני 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתאחדות נתנה לגדול מאמננו בעת הנוכחית כל מה שהוא צריך ולכן הוא צריך לומר כן ..יש לו דור מצויין ו4 שנים להוציא ממנו משהו ..אמירת לא היא פחדנות לדעתי
    סגור
  • 1.
    הזדמנות להוכיח שהם טעו
    רון 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזור לאמן את מכבי חיפה וזו תהיה ההזדמנות שלך לפגוש את הכוכב האדום בליגת האלופות עם מכבי חיפה ולתת להם בראש
    סגור