עסקי ספורט

מסי מובך: כך הודח מליגת האלופות הלילה

מסי וקבוצתו אינטר מיאמי הודחו מגביע האלופות של צפון אמריקה עם הפסד 3:1 למונטריי, שקבע 5:2 בסיכום שני המשחקים. כוכב הקבוצה ג'ורדי אלבה ספג כרטיס אדום 10 דקות לסיום
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
אינטר מיאמי הודחה הלילה (בין רביעי לחמישי) מגביע האלופות של צפון אפריקה לאחר שהפסידה 3:1 למונטריי, שקבע 5:2 בסיכום שני המשחקים. כוכביה של מיאמי והשמות הנוצצים שבקבוצה כמו ליאו מסי, סרחיו בוסקטס, לואיס סוארז וג'ורדי אלבה לא סייעו לקבוצתם לנצח, ג'ורדי אלבה אף קיבל כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-78. 
לאחר ההפסד 2:1 במפגש הקודם בין השתיים, בו מסי לא שיחק עקב פציעה, תלו תקוות בכוכב הארגנטינאי שיעזור למיאמי להעפיל לשלב חצי הגמר, אך זה לא קרה - משחק חלש של אינטר מיאמי שנוהל בשליטה חד צדדית של מונטריי שכבשה שלושה שערים, מיאמי החזירה עם שער אחד של דייגו גומס מבישול של מסי, אך זה לא עזר לקבוצתם להעפיל.
מונטריי העפילה לחצי הגמר, שם תפגוש את קולומבוס ריי בעוד כשבועיים, במקביל קלאב אמריקה תפגוש את פאצ'וקה בחצי הגמר השני. מיאמי רושמת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון אך מצבם בליגה לא רע כאשר הם ממוקמים שלישי בטבלה אחרי פילדפיה יוניון וניו יורק רדבולס מוליכת הטבלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה