עסקי ספורט

דרמה בליגת האלופות: עימות סוער בין המאמנים | צפו

במשחק רבע גמר של ליגת האלופות, בו אתלטיקו מדריד אירחה את בורוסיה דורטמונד, אירע עימות טעון במיוחד בין מאמנה של אתלטיקו דייגו סימאונה לבין מנהלה הספורטיבי של בורוסיה דורטמונד, סבסטיאן קל
מערכת ice | 
ליגת האלופות (צילום ויקיפדיה)
אמש (רביעי), התרחשו שני משחקים במסגרת שלב רבע הגמר בליגת האלופות כאשר פריז סן ז'רמן הובסה בביתה על ידי ברצלונה 3-2 לאחר משחק נפלא ובמקביל אתלטיקו מדריד אירחה את בורוסיה דורטמונד בביתה וניצחה 2-1.
בתחילת המחצית השנייה באיזור הדקה ה-55, אירע עימות חריג בין מאמנה האגדי של אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, שהחל לדחוף את מנהלה הספורטיבי של דורטמונד, סבסטיאן קל, נאלצו להפריד בין השניים לאחר שניות של דחיפות, עצבים ומה שנראה כמו קללות. השופט החליט שלא לשלוף לשניים כרטיסים.
   
כל ארבעת המשחקים שהיו השבוע בליגת האלופות השאירו טעם של עוד ורצון לחכות לשבוע הבא למשחקי הגומלין. כאמור, מדריד ניצחה את דורטמונד 2:1 לאחר טעויות בהגנתה של דורטמונד, מי שכבשו את השערים הם רודריגו דה פול וסמואל לינו, לזכות הצהובים כבש סבסטיאן האלר. נחכה לגומלין בכדי לראות כיצד תוכרע ההתמודדות הזו בין שתי הקבוצות והאם העניינים ימשיכו להתחמם בין סימאונה לקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה