עסקי ספורט

חוף השנהב זכתה באליפות אפריקה: השער שריגש את עולם הכדורגל

אליפות אפריקה הגיעה לסיומה עם זכייה בלתי צפויה ומרגשת במיוחד של נבחרת חוף השנהב שניצחה במהפך 2:1 את נבחרת ניגריה של ויקטור אוסימן, משער ניצחון של סבסטיאן האלר שהחלים לפני שנתיים ממחלת הסרטן
מערכת ice | 
נבחרת חוף השנהב (צילום flickr)
אליפות אפריקה בכדורגל הייתה אחת מהתחרויות הכי בלתי צפויות ומלאות בדרמה שראינו בשנים האחרונות, גם הגמר שאירע אמש (ראשון), בין חוף השנהב לניגריה סיפק דרמה, מהפך וסיום מרגש במיוחד.
ניגריה הגיעה למשחק בתור פייבוריטית, הנבחרת שעל הנייר אמורה לזכות, היא גם כבשה את השער הראשון במשחק, לקראת סיום המחצית הראשונה בדקה ה-38, וויליאם טרוסט אקונג שנגח את הכדור לרשת לאחר כדור קרן.
לאורך כמעט כל המשחק, נבחרת חוף השנהב היא זו שהראתה שליטה במגרש, איימה יותר מניגריה והייתה יותר תוססת, בדקה ה-62, פרנק קסייה אחד מהשמות הנוצצים בנבחרת, נגח את הכדור פנימה וניצל יציאה לא טובה של השוער הניגרי, לאחר כדור קרן מוצלח של אניגרה. בדקה ה-81 הגיע הרגע הגדול במשחק ובטורניר, סבסטיאן האלר, חלוצה של דורטמונד שחלה עד לפני כשנתיים בסרטן האשכים וחזר למגרשים, כבש את שער הניצחון לאחר ביצוע מרשים על הקו של אניגרה שרושם בישול שני, הרים את הכדור לרחבה, האלר היה שם כדי להרים את הרגל בצורה מרשימה, לשים את הכדור ברשת ולקבוע 2:1 דרמטי ומרגש לחוף השנהב שזוכה באליפות אפריקה בפעם השלישית בתולדותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה