עסקי ספורט

טירוף באליפות אפריקה: אחד המהפכים הדרמטיים שנראו

אליפות אפריקה שהתחילה לפני פחות מחודש לא מפסיקה להפתיע כמעט בכל משחק מחדש, המשחק שנערך בין נבחרת חוף השנהב למאלי, סיפק את אחת הדרמות הגדולות שהיו בטורניר ובכלל בכדורגל בזמן האחרון עם מהפך מטורף של חוף השנהב
מערכת ice | 
נבחרת חוף השנהב (צילום flickr)
אליפות אפריקה בכדורגל מתקרבת לסיומה והמשחקים לא מפסיקים להפתיע את אוהדי הכדורגל באפרקיה ובעולם כשהנבחרות הפייבוריטיות לזכייה כמו סנגל, מרוקו, מצרים וגם זמביה של אברהם גרנט הודחו בשלבים מוקדמים מהצפוי, וכל משחק מספק דרמה משלו.
אמש, (שבת) אירע אחד המשחקים הדרמטיים מתחילת הטורניר כאשר נבחרת חוף השנהב פגשה את נבחרת מאלי למשחק בשלב  רבע הגמר, המנצחת עולה לחצי הגמר ותפגוש את קונגו ב-7 בפברואר.
 
כבר במחצית הראשונה של המשחק, נרשמו שני אירועים דרמטיים שהשפיעו על המשחק, כאשר אדאמה טראורה שחקן נבחרת מאלי, החטיא פנדל כבר אחרי 17 דקות משחק. בדקה ה-43 נבחרת חוף השנהב נותרה ב-10 שחקנים כשאודילון קוסונו קיבל כרטיס אדום והורחק מהמשחק. בדקה ה-70 הגיע הרגע הגדול של מאלי, דורג`לס ננה עובר שחקן ויורה פצצה לחיבורים מ-25 מטר ורושם 1-0 למאלי עם אחד משערי הטורניר עד כה. בחוף השנהב לא ויתרו וב-10 שחקנים השוו ל1-1 בדקה ה-90 משער דרמטי ביותר של סימון אדינגרה שלוקח את המשחק להארכה.
לאחר הארכה של חצי שעה, שתי הנבחרות כבר מתכוננות לדו קרב פנדלים, עד שפופאנה מנבחרת חוף השנהב בועט מחוץ לרחבה, הכדור מגיע לעומר דיאקיטה שעם הגב לשער כובש עם העקב בדקה ה-122 וקובע 2-1 דרמטי ביותר לחוף השנהב כשהם בחיסרון מספרי ומנצח את המשחק. לאחר השער, נרשמו עוד שני כרטיסים אדומים- דיאקיטה כובש שער הניצחון והמארי טראורה מנבחרת מאלי הורחקו. מה שגרם למשחק להסתיים ב-10 שחקנים של מאלי מול 9 של חוף השנהב באחד המשחקים הנפלאים שראינו בטורניר, או בכלל. נבחרת חוף השנהב עלתה לחצי הגמר שם תפגוש את נבחרת קונגו בעוד 3 ימים (רביעי).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה