עסקי ספורט

פלייטיקה מחבקת את ילדי שדרות: המהלך המרגש במשחק של מכבי תל אביב

ענקית הגיימינג וקבצת מכבי תל אביב בכדורסל פתחו את הערב במשחק בהיכל נוקיה בציון חצי שנה למלחמת חרבות ברזל וכחלק מכך חצי שנה של עשיה ותרומה לקהילות הנפגעות והמפונות בינהם ילדים ונוער מהעוטף ובפרט מהעיר שדרות
מערכת ice | 
ילדי שדרות במשחק של מכבי פלייטיקה תל אביב בכדורסל (צילום ארתור קושלב)
ענקית המשחקים פלייטיקה נותנת החסות של מכבי פלייטיקה תל אביב, אירחה אמש (ראשון) כ-200 מילדי העיר שדרות, במשחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לבני הרצליה. פלייטיקה ומכבי פתחו את הערב במשחק בהיכל נוקיה בציון חצי שנה למלחמת חרבות ברזל וכחלק מכך חצי שנה של עשיה ותרומה לקהילות הנפגעות והמפונות בינהם ילדים ונוער מהעוטף ובפרט מהעיר שדרות.
פלייטיקה ומכבי אירחו את הילדים המפונים וארגנו עבורם חוויה חד פעמית ומרגשת על הפרקט. בפרסום תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 לאחרונה, חשפה חברת פלייטיקה כי הכנסות הרבעון הרביעי עלו ב-1.1% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2022. פלייטיקה, שמפתחת משחקים למובייל, נהנתה בתקופת הקורונה מהכנסות שצמחו במשך שנתיים ב–26% בכל שנה. אך הכנסות פלייטיקה ב–2023 הסתכמו ב–2.56 מיליארד דולר בלבד. 

(צילום: ארתור קושלב)
 

מדובר על ירידה של 2% לעומת 2022. מלבד זאת, ציינה חברת המשחקים הבינלאומית כי ההכנסות מהמכירות הישירות לצרכן ברבעון הרביעי, עלו ב-7.6% בניגוד לרבעון המקביל בשנת 2022. על פי הדו"ח הרבעוני של שנת 2023, ניתן להבחין כי ההכנסות בסך 637.9 מיליון דולר, עלו ב-1.2% לעומת הרבעון הקודם ועלו ב-1.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה