עסקי ספורט

הרצים במרתון ירושלים פרסו דגל ישראל ענק: צפו ברגע המרגש שהפך לוויראלי

דקות לפני הזנקת מקצה חצי המרתון, פרשו הרצים ברחבת ההזנקה דגל ישראל ענק בגודל 300 מ"ר. מבין המשתתפים, גם כ-15 אלף רצים מקרב כוחות הביטחון וההצלה וכ-1,800 רצים מחו"ל. מדובר בשיא של רצים ורצות בכל הזמנים. ראש העיר ירושלים משה ליאון הזניק את מקצה חצי המרתון 
מערכת ice | 
מרתון ירושלים (צילום sportphotography)
מרתון ווינר ירושלים ה-13 יצא הבוקר (שישי) לדרך והשתתפו בו כ-40,000 רצים ורצות. דקות לפני הזנקת מקצה חצי המרתון, פרשו הרצים ברחבת ההזנקה דגל ישראל ענק בגודל 300 מ"ר. מבין המשתתפים, גם כ-15 אלף רצים מקרב כוחות הביטחון וההצלה וכ-1,800 רצים מחו"ל. מדובר בשיא של רצים ורצות בכל הזמנים.
השנה מתקיים המרתון בסימן הוקרה והצדעה לצה"ל ולכוחות הביטחון וההצלה. במקצים השונים ירוצו, בין השאר, גם קבוצות מעוטף עזה, חיילי מילואים וסדיר וקבוצות ריצה רבות מקרב ארגוני הביטחון וההצלה השונים. כמו כן, לרגל ציון יום האישה הבינלאומי, חלק ניכר מהמקצים במרתון יוזנקו על ידי נשים.

דקות לפני הזנקת מקצה חצי המרתון, פרשו הרצים ברחבת ההזנקה דגל ישראל ענק בגודל 300 מ"ר (צילום: אלטרנטיבה 1)
דקות לפני הזנקת מקצה חצי המרתון, פרשו הרצים ברחבת ההזנקה דגל ישראל ענק בגודל 300 מ"ר. כאקט סמלי בקו הזינוק, בדיוק בשעה 6:29, עת החלו השיגורים מעזה ביום ה-7 באוקטובר, פתח דיג'יי ירין אלוביץ' ("ארטיפקס") את אירועי המרתון בירושלים בסשן מיוחד שאותו ניגן גם במסיבת הנובה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הזניק את מקצה חצי המרתון עם ג'סיקה מירנדה אלטר, בת זוגתו של בן שמעוני ז"ל, תושב העיר שנרצח במסיבת הנובה לאחר שפעל בגבורה במטרה להציל אחרים. כמו כן, הזניק ליאון את מקצה המרתון המלא, יחד עם מיה וגבריאלה ליימברג, תושבות העיר, ששוחררו לאחר 53 ימים בשבי החמאס. במקצים אלו רצים אלפי רצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה