עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: הכדורגלן האגדי הלך לעולמו בגיל 63 בלבד

אנדראס בורמה, כדורגלן עבר גרמני אשר זכור במיוחד כמי שהבקיע את שער הניצחון של נבחרת גרמניה במונדיאל 1990, הלך לעולמו בגיל 63 בלבד. ברמה נחשב לאחד מבועטי הבעיטות החופשיות הגדולים של כל הזמנים, והוא הותיר אחריו קריירה ענפת הישגים
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
אנדראס ברמה, כדורגלן עבר גרמני, הלך לעולמו היום (רביעי) בגיל 63 בלבד. הוא זכור במיוחד בשל שער הניצחון שהבקיע של נבחרת גרמניה במונדיאל 1990. ברמה נחשב לאחד מבועטי הבעיטות חופשיות הגדולים של כל הזמנים, בעיקר בזכות יכולתו לבעוט בשתי הרגליים בצורה מושלמת אשר הפכה אותו לאחד המגנים הטובים בעולם בשנות ה-90.
ברמה נולד בהמבורג והחל בקריירה שלו כבר בגיל 5 במועדון בעיר הולדתו. בהמשך הוא עבר בין קבוצות גרמניות שונות, ביניהן קייזרסלאוטרן ובפ.צ. זארבריקן, ובגיל 26 עבר למועדון הפאר באיירן מינכן, שם הצליח להציג הישגים מרשימים במיוחד. בהמשך הוא הצטרף לאינטר האיטלקית, ואף זכה בגביע אופ"א בעונת 1990/91. כמו כן, הוא הבקיע את הפנדל המכריע מ-11 מ' בדקה ה-85 במונדיאל שנערך באיטליה.
   
ברמה הצליח להשאיר קריירה מרשימה אחריו, עם תעודות הוקרה ושבחים רבים שקיבל מהקהל בשל יכולותיו המקצועיות, שהתבטאו גם ברצון של קבוצות רבות לרכוש אותו. היום (שלישי) הוא הובהל לבית החולים לאחר שלקה בהתקף לב, אך למרות מאמצי הרופאים הוא הלך לעולמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה