עסקי ספורט

ההזדמנות של דניאל פרץ: יפתח לראשונה בשורות באיירן מינכן

הרכש החדש והישראלי של אלופת גרמניה, באיירן מינכן, צפוי לפתוח בהרכב הקבוצה היום בערב. פרץ ישתתף במשחק נגד פראוזן מונסטר, קבוצה מהליגה הרביעית במדינה
מערכת ice | 
דניאל פרץ (צילום אינסטגרם/ דניאל פרץ, shutterstock)
דניאל פרץ צפוי לבצע את משחק הבכורה שלו היום (שלישי) בשעה 21:45 נגד פראוזן מונסטר, קבוצה מהליגה הרביעית במדינה. המשחק יתקיים במסגרת משחקי הגביע הגרמני. באיירן לא צפויה להתקשות במשחק וכל ההערכות צופות לאלופת גרמניה ניצחון קליל.
בהצהרה לתקשורת של מאמן באיירן מינכן, תומאס טוכל הוא אמר: "בגלל שעבדתי בחו"ל, אני רגיל לכך שהשוער השני מקבל הזדמנות במשחקי הגביע. זה חשוב לדניאל. ההתנהגות שלו מצוינת.
כל צוות השוערים שלנו הוא יחידת 'סופר' שדוחפת אחד את השני. סוון אולריך עשה עבודה נהדרת, ולדניאל זה מגיע. דיברנו על זה איתו ועם מאמן השוערים שלנו. החתמנו את דניאל עם תקוות גדולות לעתיד. אם הכול יהיה בסדר באימון, דניאל פרץ יקבל את הצ’אנס וישחק בגביע".
מאז שחתם בקבוצה, פרץ ראה את המשחק מהספסל, שלושה משחקים בליגה המקומית ועוד משחק אחד בליגת האלופות. כזכור, המעבר של פרץ לבאיירן מינכן הוא המעבר הגדול ביותר של ספורטאי ישראלי. תמורת המעבר, הוא צפוי לקבל שכר של כ-1.25 מיליון אירו לעונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה