ויראלי

מגישת הרדיו שסובלת מגידול בבטנה חושפת: "נגמר לי הכוח"

הדר מרקס מגישת תכנית הבוקר בגלגל"צ, התכנית המואזנת בישראל על פי סקר TGI סיפרה לעוקביה: "יו הקדשות כל כך עצובות בסוף ואני התפרקתי. והגיעה הודעה אחת שריסקה אותי- 'כמה את בוכה כפרה' בוא, 10 דקות תהיה באינבוקס שלי, תקרא את ההודעות של מה שקורה בארץ הזאת נשמה"
מערכת ice |  1
הדר מרקס (צילום צילום מסך מתוך מחוברים)
אחרי שחשפה כי התגלה בגופה גידול, שדרנית הרדיו הדר מרקס, המגישה במהלך השבוע את תכנית הבוקר שלה בגלגל"צ והיא אף התכנית המואזנת בישראל על פי סקר TGI, היא הקריאה עוד סיפור גבורה ונפילה של חייל צה"ל בעזה לבכות בשידור,
הודעה אחת שנשלחה על ידי מעריץ גס רוח גרמה לה להתפרק והיא סיפרה בסרטון שהעלתה לרשתות החברתיות: "אני עוד לא מצליחה להכנס לאוטו, יושבת פה מחוץ לתחנה. אני כל כך מנסה להרים במיוחד בשעה הראשונה בשביל הגננות, המורות ואנשי החינוך כדי שיכנסו ויפגשו את הילדים שלנו בשמחה רבה והכל התנקז לשעה האחרונה היום. יש לנו זכות ויש לנו חובה להזכיר ולזכור את הנופלים שלנו".

היא המשיכה: "היו הקדשות כל כך עצובות בסוף ואני התפרקתי. והגיעה הודעה אחת שריסקה אותי- 'כמה את בוכה כפרה' בוא, 10 דקות תהיה באינבוקס שלי, תקרא את ההודעות של מה שקורה בארץ הזאת נשמה. יש כל כך הרבה אנשים מפונים שלא ישנים בבית שלהם ארבעה חודשים. אנשים שדואגים לילדים שלהם מאוד. משפחות של חטופים. יש המון אנשים שאיבדו את האהובים שלהם. יש לנו כל כך הרבה נופלים".
מרקס אמרה ליום: "המאזינים שלנו כותבים לי הודעות ומבקשים שנזכיר ונזכור ואני קוראת את הכל ולפעמים אני כל כך מנסה להרים אבל זה קשה מאוד. גם לי לפעמים נגמר הכוח. אני מאוד משתדלת. לא נגמר הכוח, כי הוא באמת אינסופי אבל לפעמים יש חושך ויש שקיעה וזה קשה מאוד. משפחה של דוד שקורי שנפל אתמול בעזה, הלב שלי מרוסק איתכם, מרוסק. אז 'אל תבכי כפרה', אני מאוד מנסה. לפעמים זה מאוד קשה התפקיד הזה. אני כאילו מתנצלת על זה שאני בוכה וזה גם דפוק. מציאות לא נורמלית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדר
    שלומי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא שומע רדיו וגם לא שולח תגובות לכתבות. אבל כשאני נתקל בך ושומע אותך אני מתמלא בשחוק באהבה בתקווה. את בריאה מיוחדת מאוד של אלוהים. מתנה מתוקה לאנושות שתזכי לבריאות שלמה ושתראי תמיד את כל טוב העולם הזה
    סגור